Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahneiden ja itsekkäiden aika on pian ohi...

Vierailija
25.11.2009 |

mä vähän luulen että tämä minä-minä-asenne ihmisissä tulee pian katoamaan. Sehän on lisääntynyt kovaa vauhtia viime vuosina.

Jossain vaiheessa päästään siihen pisteeseen että ollaan vaan yksinäisiä rahmitun omaisuuden kanssa, ollaan surkeina siellä kaiken materian keskellä ja tajutaan että olisi paljon antavampa kun olisi ihminen vieressä materian sijasta.

Toivon että tullaan tähän pian. :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsottu Disney-elokuvia liikaa, oletan.

Vierailija
2/7 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toivon todella että ihmiset heräisivät. Ei ihme, että paha olo lisääntyy. Ihmissuhteiden vaalimisen sijaan pidetään tärkeinä ihan muita asioita. Minusta on surullista että ihmiset eivät enää pidä yhteyttä toisiinsa niinkuin ennen. Aina on kiire jonnekin tai tekemään jotain. Kalenterit täynnä painellaan tukkaputkella kun on muka jotain tod. tärkeää. Ex tempore kyläilyt ovat täyttä historiaa. Uskon että ihmiset saisivat enemmän voimaa kun tapaisivat toisiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset on auttavaisia ja syvällisiä. Mä olen koonnut tuttavapiiriin paljon ihania ihmisiä, joiden kanssa seurustella. Sitten kun vielä olen heistä kiitollinen, vedän puoleeni lisää mukavia ihmisiä. Vetovoimanlaki.

Vierailija
4/7 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lama yleensä vaikuttaa asiaan, mutta vielä ei ainakaan ole näkynyt näitä merkkejä tässä lamassa. Yhteisöllisyys olisi kyllä ihanaa ja se että ei kilpailtaisi vaan autettaisi toinen toista, mutta kuulostaa nyt ihan liian kaukaiselta.

Vierailija
5/7 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Ennen mm. myytiin orvot lapset huutolaisiksi (orjiksi). vähän perspektiiviä kuitenkin. Ennen nimenomaan se raha sanoi mitä kenestäkin tuli ja todella harvat "nousivat yhteiskunnan asteikolla" .

En sitä sano että nykyään systeemi olisi mikään unelma, mutta...

Vierailija
6/7 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomailla ei ketään haittaa toisen omaisuus tai naapurin menestys ei ole muitla pois.

ja silti ihmiset on onnellisia, sosiaalisia ja empaattisia.

Ja toivon todella että ihmiset heräisivät. Ei ihme, että paha olo lisääntyy. Ihmissuhteiden vaalimisen sijaan pidetään tärkeinä ihan muita asioita. Minusta on surullista että ihmiset eivät enää pidä yhteyttä toisiinsa niinkuin ennen. Aina on kiire jonnekin tai tekemään jotain. Kalenterit täynnä painellaan tukkaputkella kun on muka jotain tod. tärkeää. Ex tempore kyläilyt ovat täyttä historiaa. Uskon että ihmiset saisivat enemmän voimaa kun tapaisivat toisiaan.

Vierailija
7/7 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremman sukupolven itsekkyys toivottavasti karisee, mutta ilmeisesti sitä pitää kannustaa pienin pakkotoimin, esimerkiksi karsimalla subjektiivista ph-oikeutta. On erittäin epäreilua pantata hoitopaikkaa, jota ei oikeasti tarvitse, kun hoitopaikoista on puutetta ja kunnalla rahanreikä rahanreiän vieressä.