Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin onnettomuus jonka tiedät sattuneet kerrossängyssä?

Vierailija
25.11.2009 |

esim putoamiset tms?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häneltä halvaantui toisen puolen raajat. Kovalla kuntouksella oppi vielä kävelemään.

Mutta nyt en muista, että saiko yöllä jonkuun kohtauksen, minkä takkia tippui ja halvaantui. Vai tippuiko vaan ja halvaantui.

Vierailija
2/11 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

veli nukkui alasängyssä. Sillä oli tapana iltaisin kiusallaan potkia sitä mun sängyn pohjaa, ja yhtenä iltana se potki niin että koko pohja rämähti (ja minä tietty siinä mukana) velipojan päälle. Siitäpähän sai :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

veli nukkui alasängyssä. Sillä oli tapana iltaisin kiusallaan potkia sitä mun sängyn pohjaa, ja yhtenä iltana se potki niin että koko pohja rämähti (ja minä tietty siinä mukana) velipojan päälle. Siitäpähän sai :-)

vahingonilo paras ilo =).

Vierailija
4/11 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi kuolemantapausta. Työkaverini veli kuoli pudottuuan kerrossängystä ja opiskelutoverini veli myös. Molemmat sattuivat 30v sitten.

Vierailija
5/11 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poski halki ja ainakin parikymmentä tikkiä.

Vierailija
6/11 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

putosi yläsängystä. Löi kasvonsa pahasti pudotessaan ja hampaita lähti irti sekä leukaluu murtui monesta kohtaa. Veivät Medihelillä TYKSIin

Vierailija
7/11 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli ylhäältä alas "lentävällä matolla". onneksi ei kovin pahasti sattunut.

Vierailija
8/11 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa vaaralliselta

Vierailija
9/11 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllätysraskaus.

Vierailija
10/11 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkivät kerrossängyssä (hevosta tms.) ja toinen hirttäytyi :(

Vierailija
11/11 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

veljen kanssa kerrossänky ja pikkuveli nukkui alhaalla ja tälläkin veljellä oli tapana kiusata potkimalla yläsängyn pohjaa :)

Meilläkin yläsänky irtosi, mutta ei käynyt kuinkaan. Sänky oli hetken veljen jalkojen varassa, mä äkkiä rynnin alas ja jossain välissä se sänky loksahti takaisin kiinnipito tappeihinsa.

Eli ei siis käynyt kuinkaan, muuta kun veli säikähti ja taisi lopettaa potkimisen.