Yritystä 2v, ikää 39 ja nyt menkat päivän myöhässä...
Kääk. Kierto AINA 25-29pv, nyt on kp30 ja ei näy menkkoja ei...
Ilman ehkäisyä ollaan oltu tammikuusta 2008. Voiko tää olla mahdollista. Esikoinen nyt 7v.
Itse kävin tutkimuksissa lokakuussa ja mussa ei oo mitään vikaa. Muissa tutkimuksissa ei oo käyty.
Yhtään raskaustestiä ei oo kotona, pitääkö tästä apteekkiin... No, kyllä sen viimeistään 9 kk päästä tietää. Huh huh, jos tässä viimein näin kävi.
Kommentit (7)
tulehan kertoon, mitä testi näytti!
Olen ihan äimän käkenä, mutta en nyt tässä ole vielä apteekkiin päässyt... Ei kuulu menkkoja vieläkään, IKINÄ ei ole ollut kiertoa 30 päivää.
Kerron tulosta kyllä, kun uskallan testata.
Tässä matkan varrella ei ole ollut yhtään alkanutta raskautta, joten aika ihme tämä olisi. Toisaalta esikoinen sai alkunsa toisesta kierrosta, joten luultiin, että tämäkin olisi helppo homma.
t. ap
Meilla oli yritysta noin 1,5 vuotta vaikka kaikki aikaisemmat raskaudet olivat alkaneet ekasta kierrosta, mutta kolmatta lasta ei vain kuulunut. Sitten tarppasi kun vahiten osasin odottaa. Nyt olen onnellisesti rv 27.
Tule kertomaan kun olet testannut ja nyt mars apteekkiin!
Tsemppia!
Mitä vanhemmaksi tulee, niin sitä enemmän tulee heittelyä menkkoihin. Kannattaa tehdä testi, sillähän tuo selviää.
että raskaustesti näyttää plussaa:)))) Tai siis itse asiassa kolme testiä;)
Edelleen siis hämmästyksestä ymmyrkäisenä, mutta taitaa meille siis kesävauva tulla!
Esikoinen ehtii täytää kahdeksan ja minä voin olla sitten ensi vuonna kotona koululaista ottamassa vastaan.
Tätä täällä nyt sitten sulatellaan. Plussatuulia muillekin:)
t. ap (vauvan syntyessä 40v.)
mä sain itse lapsen 3 v yrityksen jälkeen 39 v, luomusti. Ja tein kanssa 3 raskaustestiä. Hienoa:-)... Vaihdevuodet muuten alkaa yleensä 51-52 vuotiaana, tiedoksi saatettakoon.
onnea matkaan!