tarpeeksi tiukka?
Tämä on varmaan täällä käsitelty jo tuhansia kertoja, mutta kun en laiskuuttani jaksa ruveta jokaista aiheeseen liittyvää ketjua käymään läpi, niin aloitanpa uuden keskustelun.
Mitä tarkoittaa, että naisella on tarpeeksi tiukka? Mistä sen tietää, ja tietääkö sitä ilman puristustestejä yms.? Entä voiko synnyttäneellä naisella olla tiukempi kuin synnyttämättömällä? Täällä kun aina valitetaan, että liian on löysää ja synnytys löysyttää naisen värkin vähintään messuhallin kokoiseksi.
Mieheni aina vakuuttelee, että minulla on tarpeeksi tiukka, siis silloin kun alan voivotella tuota että on synnytykset pilanneet ja löysyttäneet värkkini. Pari päivää sitten hän sanoi, että on sen oltava tarpeeksi tiukka, kun hän työntäessään yhden sormen sisään ei pysty sitä liikuttamaan ollenkaan, koska seinämät ovat vastassa, ja kahden sormen työntäminen sisään on kuulemma vaikeaa. Lisäksi mies sanoi, ettei kellään hänen existään ole ollut yhtä tiukka kuin mulla - ja tätä mä epäilen valheeksi, nimittäin exät ovat kaikki olleet synnyttämättömiä naisia, kun minä taas olen synnyttänyt kolmesti, ensimmäisen jo ennen kuin tätä miestä tapasin. Mutta voiko se oikeasti olla mahdollista, että mulla olisi tiukempi, vai valehteleeko tuo mies vaan?
Kommentit (16)
ja on sanottava, että onhan kyse tietenkin jo perinnöllisistä aspekteista ja siitä, harrastaako nainen tietynlaista liikuntaa - hiihto-uiminen-ratsastus ovat esim. hyviä liikuntamuotoja, jos haluaa pitää itsensä tiukkana.
Ai - haenkin tähän väliin muuten tuo kuulani...
No niin, asennettu on.
Mutta naisen tuntoherkkyys on toisaalta myös miehen kalun koosta kiinni ja tuon samaisen mallista. Ja siitä, miten mies kaluaan käyttää.
Tiukempikin pillu tuntuu naisesta (siis huom naisesta!) taatusti löysältä, jos miehen yhdyntätaktiikka on sellaista ylös-alas-punnerrusta. Paitsi, jos miehen vehje sattuu olemaan sopivasti eteenpäin käyrän mallinen, jolloin on oikeastaan samantekevää, onko se suuri vai pieni, sillä sellainen osuu mitä mainioimmin herkimpiin pisteisiin.
Koinpa eilen tähänasetisen elämäni muistiinjäävimmän rakastelun uuden miesystäväni kanssa, ja myönnettäköön, että kalu ei sinällään ollut kaikkein komeimpia, mutta tekniikka sellainen, että vielä tänäänkin tässä puolenpäivän tienoilla koko alavartalo sykkii. Eikä tuo tehnyt mitään ihmeitä akrobatiotemppuja - osasipa vain painaa sellaisesta kulmasta, että aaaah.
Vaan mitäpä tuolla edellä olevalla on tekemistä emättimen löydyyden, tiukkuuden tai joustavuuden kanssa.
Muuten ei mitään, mutta aiemmin olen miettinyt tuota löysyysasiaa melko paljon. Exäni ei oikeastaan koskaan suostunut puhumaan asioista oikeilla nimillään mutta minä koin itseni suorastaan löysäksi, sillä en vain tuntenut mitään, en sitten ollenkaan. Vaikka kalunsa oli ihan kelpo luokkaa. Mutta hän kävikin yleensä käsinojapunneruksenomaisesti päälleni...
Eilen illalla huomasin, että jo yksi tämän uuden miehen sormi tuntui täyttävän emättimeni - olisiko siis niin, että meidän pääkopallamme - niin naisten kuin miestenkin - on asian kanssa tekemistä????
Jos siis suhde ei pelaa oikein muutenkaan, turtuvat tuntoaistimmekin? Sekö sitten on loppujen lopuksi takana, kun täällä niin me naiset kuin miehetkin valitamme milloin omaa löysyyttämme tai miestemme kalujen pientä halkaisijaa?
Tarkoitti varmaan, että seinämät myötäilevät mukana, kun liikuttaa puolelta toiselle. Emätin pysyy siis sormen ympärillä eikä siellä ole "tyhjää". Tällainen se minunkin vaimoni värkki oli ennen synnytystä.
Mäkin luulen, että mies tarkoitti juuri tuota mitä sanoit, mutta itse mies sanoi, että "ei pysty ollenkaan liikuttamaan kun seinämät on vastassa".
Ja juu, varmasti on jokaisen ei-synnyttäneen naisen värkki sellainen, mutta kun mä olen synnyttänyt kolmesti, niin mietityttää, valehteleeko tuo mies vai ei. Onko se oikeasti mahdollista värkin pysyä sellaisena synnytyksistä huolimatta? Ja voiko synnyttäneen naisen värkki olla tiukempi kuin ei-synnyttäneen?
Alunperin mä olen tätä koko asiaa alkanut miettiä puolisen vuotta sitten, kuopuksen raskausaikana - kun jostain kumman syystä erehdyin vauva.fi -keskustelupalstalle viestejä lukemaan. Sitä ennen mulla ei ollut koskaan käynyt mielessäkään, että alatiesynnytys voisi jotenkin "pilata" ja venyttää löysäksi mun värkkini, tai että sillä olisi jotain väliä :) mutta nyt se häiritsee, ja siksi kyselenkin, kun en tiedä puhuuko mies totta vai sanooko vain mitä mieleen juolahtaa jotta olisin hiljaa :D
ap
Mistä ihmeestä me muut voimme tietää valehteleeko miehesi vai ei! Kummallisia kyselijöitä!
MAsturboitko ikinä?
Ja juu, varmasti on jokaisen ei-synnyttäneen naisen värkki sellainen, mutta kun mä olen synnyttänyt kolmesti, niin mietityttää, valehteleeko tuo mies vai ei. Onko se oikeasti mahdollista värkin pysyä sellaisena synnytyksistä huolimatta? Ja voiko synnyttäneen naisen värkki olla tiukempi kuin ei-synnyttäneen? Alunperin mä olen tätä koko asiaa alkanut miettiä puolisen vuotta sitten, kuopuksen raskausaikana - kun jostain kumman syystä erehdyin vauva.fi -keskustelupalstalle viestejä lukemaan. Sitä ennen mulla ei ollut koskaan käynyt mielessäkään, että alatiesynnytys voisi jotenkin "pilata" ja venyttää löysäksi mun värkkini, tai että sillä olisi jotain väliä :) mutta nyt se häiritsee, ja siksi kyselenkin, kun en tiedä puhuuko mies totta vai sanooko vain mitä mieleen juolahtaa jotta olisin hiljaa :D ap
muodostuu sellainen valtava kovaseinämäinen onkalo SINNE. Sellaisessa ei hankaa terska seinämiä vaikka olis miten paksu mulkero.
Orkun jälkeen tilanne hieman parantuu.
mutta kun miehen sormet on kuitenkin kaksi kertaa paksummat kuin mun omani, niin ei ehkä anna ihan oikeaa kuvaa. Kyllä minun yksi sormi liikkuu ihan sujuvasti ja jää tilaakin ennenkuin seinämät ottaa vastaan, samoin kahden sormen kanssa.
Ja niin, masturboin - mutten silloin työnnä sormia sinne, kun se ei tuo hommaan mitään lisäiloa.
Ei meinaan oo hirveesti vertailukohteita. Vai olisikohan se sopivaa kysästä josko ystävätäret suostuisivat tälläiseen leikkimieliseen pillujen vertailu sessioon?
Tuoko penis silloin mitään lisäiloa?
Ja niin, masturboin - mutten silloin työnnä sormia sinne, kun se ei tuo hommaan mitään lisäiloa.
Tuoko penis silloin mitään lisäiloa?
olen, ja no, ehkä se penis tuo jotain lisäiloa, mutta lähinnä siksi, että sen ympärysmitta on muutaman sentin enempi kuin minun sormeni. En tajua, miksi pitää verrata sormea ja penistä, kun niitä joka tapauksessa käytetään vähän eri tavoin... Sormi ei tuo mulle mitään lisäiloa masturbointiin, on kokeiltu ja todettu. Ei kai se nyt sentään mikään rikos ole? Joku ehkä tykkää suunnattomasti tunkea sormiaan sisuksiinsa, minä en, ja voi voi, jos olen sen vuoksi jotenkin viallinen.
sinä ap tämän aloitit ensimmäisessä viestissäsi, kyselemällä onko sinun miesystäväsi sormenympäryksellä mitään korrelaatitota hänen tuntemuksiinsa, absoluuttiseen totuuteen ja sinun henkilökohtaisiin mittoihisi...
En tajua, miksi pitää verrata sormea ja penistä, kun niitä joka tapauksessa käytetään vähän eri tavoin...
On valmiina, joillakin kiihottuessa nousee ylös, naiset on eri kulmaisia sisältä. Eksäni leikattiin synnytyksen yhteydessä ja hänestä tuli tiukempi, vaikkei löysä ollut. Nykyinen löysä asennosta riiippuen, mahtuu useampi (4) sormi kerralla sisään.
Tarkenna hieman. Kenellä tahansa menee 4 sormea sisään, jos vaikka laittaa kädet vastakkain ja sitten siitä molempien käsien etu- ja keskisormet.
On täysin hyödytöntä kuvailla pillun tiukkuutta sillä, kuinka monta sormea menee sisään.
Omalla vaimolla menee lähes nyrkkini sisään, mutta rystyset on se kynnys, menisi kyllä ajan kanssa, mutta vaimoa ei fisting innosta.
Sen verran voin sanoa jotain konkreettista, että 6 cm paksu dildo, lähes sylinterinmuotoinen, menee helposti sisään ja tekee hyvää.
Ympärysmitta on siis n. 19 cm.
7 cm halkaisija on ehkä maksimi, joka menisi sisään ilman kipua.
Eli älkää sössöttäkö mitään sormista. Se ei kerro mitään, sormia on niin eri paksuisia.
mahtuu useampi (4) sormi kerralla sisään.
Sain 51-vuotiasta vierasta rouvaa tällä viikolla ja oli kyllä yllättävän tiukka. Ehkä kaikkein tiukin mitä olen ikinä saanutkaan. Ja vielä kun oli aika kyltymätön niin kyllä siinä omat työkalut alkoi jo väsyä.
M41
muodostuu sellainen valtava kovaseinämäinen onkalo SINNE. Sellaisessa ei hankaa terska seinämiä vaikka olis miten paksu mulkero.
Orkun jälkeen tilanne hieman parantuu.
pimppiinkö?
Sain 51-vuotiasta vierasta rouvaa tällä viikolla ja oli kyllä yllättävän tiukka. Ehkä kaikkein tiukin mitä olen ikinä saanutkaan. Ja vielä kun oli aika kyltymätön niin kyllä siinä omat työkalut alkoi jo väsyä. M41
Tarkoitti varmaan, että seinämät myötäilevät mukana, kun liikuttaa puolelta toiselle. Emätin pysyy siis sormen ympärillä eikä siellä ole "tyhjää". Tällainen se minunkin vaimoni värkki oli ennen synnytystä.