Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelma: siskoni varasi matkan

Vierailija
25.11.2009 |

ja sovimme että perillä ollaan 3 yötä, mutta sitten hän muutti lippuja siten että matka kestääkin 4 yötä perillä, ja matkan ajankohtakin on viikkoa myöhemmin.. tästä hän ei minun kanssani neuvotellut mitenkään etukäteen, meni ja muutti lipu. Ei kuulema ehtinyt soittaa asiasta etukäteen.

Nyt haluaisin perua liput koska en voi olla niin montaa päivää pois töistä ja matkakassankin pitäisi olla isompi mihin olen nyt varautunut.

Mutta hän ei ole saanut lippuja peruttua, haluan rahani takaisin.. ärsyttää. Hän syyttää nyt minua kun olen kuulema niin vaikea.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskosi toimi ääliömäisesti, ei toisen puolesta voi muutella matkasuunnitelmia ilman neuvottelua. Varsinkaan jos toinen on töissä.

Ja sinulla ei ole oikein muuta vaihtoehtoa kuin perua itse, jos siskosi ei sitä tee. Kai sinulla on tiedot mitä on varattu ja mistä? Rahojen palautuksista en tiedä, aika usein joutuu maksamaan jotain, ja jos peruminen jää viimetippaa, ei välttämättä saa mitään takaisin.

Vierailija
2/8 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika tyhmästi tehty kun ei jutellut sinun kanssasi etukäteen ajankohdasta, mutta voi olla että ei ollut 3vrk:n ajankohtaa enää jäljellä vaan piti ottaa tuo 4 yötä tai jättää matka kokonaan.

tuskin sun elämä menee palasiksi jos oletkin sen 4 yötä pois.

Onko siihen jokin syy miksi hän muutti matkan ajankohtaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli menoa silloin, ei voinut katsoa lasten perään.

Minulla ei ole varaustietoja, ne ovat erikoishintaisia lippuja ja vain myydeään henkilökohtaisesti varaajalle. Tottakai olisin sen 4 yötä jos voisin mutta kun en voi, en saa vapaata ja minulle ei ole varaa sellaiseen.

Hotelli on aika kallis. Eniten nyppii se ettei hän ole perunut lippuja vieläkään.

ap.

Vierailija
4/8 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten nyppii se ettei hän ole perunut lippuja vieläkään. ap.

Jos et voi lähteä, et sitten voi. Siskosi etsii uuden kaverin, menee yksi tai peruu. Hän on matkan varannut ja hän on vastuussa sen perumisesta tai maksamisesta. Toivottavasti et ole maksanut osuuttasi siskollesi vielä, sitä rahaa voi olla hankala saada takaisin.

Vierailija
5/8 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävä kyllä.. ap.

Vierailija
6/8 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole, niin ongelmaahan ei ole: varaaja on vastuussa lipuista eikä sun tarvii niitä koskaan maksaa.

Vierailija
7/8 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan vaihtele matkapäiviä ja ajankohtaa neuvottelematta ensin matkakaverin kanssa.

Jos se ei suostu perumaan matkaa sun osalta niin olkoot perumatta sitten. Rahat vaan pyydät jos olet ne antanut ettet tule tarjoamaan ilmaista matkaa siskosi bestikselle ;)

Vierailija
8/8 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkee kuinka on nihkeää se lipun peruminenkin vaikka minun rahat ovat siinä kiinni.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan