Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paha olo, ei paha olo, paha olo ei paha olo..

24.11.2009 |

Onko kenelläkään alkuraskaudesta ollut paha olo hyvin vaihtelevasti?

Täällä ollut viime viikolla paha olo muutamana päivänä, viikonloppuna ei, maanantaina taas kyllä ja tänään tiistaina ei..

Pelottaa että pahoinvoinnin häviäminen on merkki km:stä :(

Vertalipohjana on edellisestä raskaudesta rv 5 alkanut pahoinvointi joka vei useita kertoja tiputukseen.

Siksi nyt pelottaa että kaikki ei voi olla hyvin kun paha olo ei ole joka päivä..

Olen myös tehtaillut testejä oikein urakalla ja hiukan niissä plussa-viiva on osassa testi-viivaa heikompi.. Onko merkki jostakin??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä mielessä, että se kertoisi kadotessaan keskenmenosta. Minulla oli jatkuvaa pahoinvointia koko viime kesän ja syksyn, myös sinä päivänä kun huomasin vauvan liikkeiden loppuneen ja menin tkhon doppleriin ja sieltä naistentautien polille, jossa pikkuinen poikamme todettiin kuolleeksi kohtuun rv 15+3.

Pahoinvointi voi vaihdella päivittäinkin ja silti tulla eläväinen lapsi.

Viides raskaus ja kolme eläväistä

Mammis rv 35+5

Vierailija
2/6 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy toivoa että tämä raskaus olisi erilainen ja kaikki olisi ok.

Sinulle hyvää loppuodotusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ekassa raskaudessa oli just tuota että milloin oli huono olo, milloin ei. Pelkäsin kans niinä päivinä kun oli hyvä olo, koska lapsi oli kovasti odotettu ja toivottu. Toisessa raskaudessa samoin, tosin siinä ei pahoinvointia niin kovasti ollutkaan. Tää kolmas raskaus onkin sitten megaluokkainen, pahaolo on ollut 3 viikkoa, josta pari päivää suht ok! Mutta siis raskaudet on erilaisia ja pahoinvointi oikeastaan ei lopu kuin seinään jos tulee km, eiköhän ne hormonit lähde siitä hiljalleen tippumaan.

Mutta tosiaan raskaudet voi olla tosi erilaisia. Tässäkin raskaudessa oireet ovat erilaisia kuin aiemmissa, esim. olen palellut aivan valtavasti ja ollut paljon väsyneempi.

rv 9+3

Vierailija
4/6 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sanoin miehelle, että miten ristiriitaista voi odotus olla. Minulla on ollut vällillä todella rajuja pahoinvointi kohtauksia ja silloin tuntuu, että elämä loppuu vessanpöntön eteen.

Mutta, kun seuraavana aamuna ei olekaan pahoinvointia, itkettää ja pelottaa, että nyt ei ole kaikki kohdallaan.

Vierailija
5/6 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joinakin päivinä ei lainkaan, toisina enemmän. Joskus aamulla on ollut huono olo, joskus olen herännyt siihen keskellä yötä.

Oksentelua mulla ei koskaan ole ollut.

Raskaudethan ovat erilaisia keskenään - elimistö tottuu hormoneihin eri tavalla ja sitten tietysti ikä ja elämäntilannekin vaikuttavat.

Vierailija
6/6 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ja näyttää siltä että raskaudet on tosiaan erilaisia keskenään.

Ultrassa näkyi kaksi pompottavaa sydäntä ja viikot 7+1 :)

Ehkä sitä on oppinut syömään nyt oikein, eli lähes koko ajan vähän jotakin.

Muutkin oireet tulee ja menee, uutena nyt päänsärky..