Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita äitejä joita ei haluta!

Vierailija
24.11.2009 |

hei!Olen tykännyt aina harrastaa seksiä mieheni kanssa..heh jos tiedätte siis mitä tarkoitan eli se ei ole koskaan ollut mulle sitä pakkopullaa.Tosin nyt kun odotan kolmatta lastamme rv 24 tuntuu että seksi ei vaan maistu muutamana kertana ollaan sitä tälläkin viikolla harrastettu mutta minusta se oli enemmänkin epämielyttävää ja tuntui että ei en pysty tähän oli inhottava olo.Mihelle nyt ei tietenkään itse aktin aikana mitään maininnut,muutenkin tuntuu että pussailu ja kaikki muu jäänyt kait se on sitten sitä avioliiton arkea.Miestäni kyllä rakastan ja hän oikein hyvä mies mutta seksielämä on melko kamalaa mielestäni.Toivottavsti tämä on ohimenevä vaihe sillä edellisiä lapsiani odottaessa ei ollut tällaisia ongelmia.Onko teitä muita?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin "kärsin" kausittain haluttomuudesta. Sulla tuo voi tosiaan liittyä myös raskauteen, ja mennä ohi synnytyksen myötä. Mulla oli molemmat raskaudet sellaisia, ettei kyllä kiinnostanut yhtään. Eipä tosin näyttänyt miestäkään kiinnostavan, eikä sitä kiinnosta edelleenkään vaikka viimeisestä synnytyksestä on 7kk. Mutta siis tässäkin voi yhdellä naisella olla eroja raskauksien välillä - toisessa raskaudessa voi haluttaa kauheasti, toisessa taas ei tippaakaan.

Vierailija
2/3 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nyt ei pysty.. tai vaikka nyt hormonit on niin, että ei kykene ja sitten tarjota vaikka käsityötä? Pahinta on tulla torjutuksi kokonaan. Ymmärrystä löytyy enemmän, jos mies voi ajatella, ettei vika oikeastaan ole hänessä ja vaimo vielä välittää hänestä ja seksistä hänen kanssaan. Vaikka siihen ei liittyisikään yhdyntää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi väheni huimasti, mutta palautui suht normaaliksi pikku hiljaa. Kerran on tässä normaalissa olotilassa, eli ei raskaana, ollut sellainen kuukauden tasanne, jolloin ei vaan tehnyt yhtään mieli. Ei olisi tullut silti mieleenkääm olla tyydyttämättä miestä vaikka tuo tuntui olevan lähinnä onnessaan että sai joskus nukkua rauhassa.