Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko mä kesä vai talvi ihminen värien suhteen? ov

Vierailija
24.11.2009 |

Mulle sopii:

-Viininpunainen, vadelmanpunainen

-Kirkkaansininen (ja muutkin siniset), turkoosi, kirkkaanvihreä, lime/omenanvihreä

-Musta ja suklaanruskea

Nämä taas eivät sovi:

-Vaaleanpunainen ja keltainen.

Mulla on keskiruskeat hiukset, joissa on punainen pigmentti, silmät on sellaset sekaväriset (siniharmaanvihreät). Iho on kalpea, rusketun kyllä kesällä ja rusketus kestää pitkään, mutta muuten olen kalpea kuin lakana ja käsissä suonet paistaa ihon läpi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nuo sopivat värit lienevät sellaisia joiden luulet itse sinulle sopivan. Talvi et ainakaan missään nimessä ole, vaan lähinnä tulisi mieleen kesä tai kevät. Hiusten punapigmentti viittaisi kevääseen.

Mitä värien sopivuudesta eri tyypeille tulee, omenan/limevihreä ja viininpunainen eivät missään nimessä sovi samalle tyypille jos noita vuodenaikavärejä noudatetaan. Musta taas sopii vai ja ainostaan talvelle. Siniset sopivat kylmille vuodenajoille (siis talvelle ja kesälle).

Jos siis jotain pitää summassa heittää, niin kesä sitten. Mutta todellakin nuo kaikki eivät missään tapauksessa ole samalle tyypille sopivia värejä jos tarkkaan värikarttaa luetaan.

Vierailija
2/3 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ole "dynaaminen loistava talvi" eli kylmien ja voimakkaiden värien ihminen. Kaikki värit on siis valkoisella taitettu. Myös pastellit käyvät ja se oli itselleni iso yllätys. Omassa värikartassani ei ole ollenkaan ruskeaa ja kaikkein kamalin väri minulle on persikka! Musta sopii erinomaisesti mutta se sopii max 30% suomalaisista! Minulla on erittäin vaalea iho, tummat hiukset ja ruskeat silmät.

Kyse on siis värin sävystä - mieti onko väri kylmä vai lännim? Siitä alkaa peruserottelu. Kylmät ovat talven ja keän värejä. Lämpimät syksyn ja kevään.

Värianalyytikko sanoin minulle aikoinaan, että vanhetessa kun hiukset harmaantuu, saatan tuntea oloni kotoisammaksi kesän värisävyissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella hyvin, samoin just tuo viininpunainen/vadelmanpunainen (+ muut "siniseen" taittuvat punaiset). Jotkut ovat myös sanoneet tuon ruskean ja vihreiden sopivan mulle. Itse en noista niin tiedä, mutta sininen on ehdottomasti mun väri.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi