Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan järkyttävä yskä,

Vierailija
24.11.2009 |

mutta lääkäri totesi keuhkot ihan puhtaiksi. Hyvät hengitysäänet.

Miten on mahdollista? Mistä yskä sitten tulee, jos ei keuhkoista?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kolme viikkoa yskää ja nuhaa. Lopulta viime viikolla en voinut mennä enää töihin ja menin lekuriin ja ei löytynyt keuhkoista mitään, antoi 3 päviää sairaslomaa. Sitten viikonloppuna marssin uudestaan lääkäriin ja totesi keuhkoputkentulehduksen ja antibioottikuuri ja astayskänlääke. Nyt on jo huomattavasti helpompaa. Yskää on ollut monella tänä syksynä ja vielä pitkää sellaista.

Vierailija
2/9 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuumeen laskettuakin nyt jo kaksi viikkoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa sairastettiin sika (testattiin myös että oli). Tajuton yskä jatkunut yli 2 viikkoa. Miehellä todettiin juuri keuhkoputkentulehdus, itse sinnittelen vielä lääkärille menoa kun ei kuumetta.

Vierailija
4/9 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ainakaan lääkäri ei uskonut/testannut sikaflunssaksi, vaikka kuumettakin oli reilusti.

Tämän taudin hellitettyä oli ehkä n. 2 viikon tauko ja sitten alkoi hurja yskä. Ei mitään muita oireita vain puuskittain esiintyvä yskä.

2vkoa jaksoimme uskoa paranemiseen, kunnes viikonloppuna kävimme lekurissa, joka kuunteli keuhkot (ja katsoi kurkun, korvat jne) ja totesi, että kyllä keuhkoissa jokin infektio tuntuis olevan ja määräsi antibiootit. Sanoi, että jos ei kahdessa viikossa yskä hellitä, niin uudelleen keuhkot kuunneltava.

Oliskohan meillä sitten kuitenkin ollut sikaflunssa tuolloin aiemmin? Pienemmällä (2,5v) oli sama tauti ja kuume oli pitkään 40 asteessa (mutta hänellä nousee toisinaan muutenkin kuume tosi korkealle).

Kivaa kun kukaan ei tarjoa noita testejä, varmaankin sen hinnan takia...

Vierailija
5/9 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tytöllä keuhkoissa ei kuulunut mitään, mutta keuhkokuvissa paljastui keuhkot täynnä limaa ja tulehdus

Vierailija
6/9 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yskin Rajusti nyt toista viikkoa!!! Kävin eilen lääkärissä ja diagnoosi oli sama kuin ap:lla. Kävin vielä labrassakin, mutta tulehdusarvo ok.

Lääkäri sanoi, että yksi vielä tämä viikko... Päivisin menee vielä jotenkin, mutta yöt ovat kamalia.

Vierailija
7/9 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lääkäri totesi keuhkot ihan puhtaiksi. Hyvät hengitysäänet. Miten on mahdollista? Mistä yskä sitten tulee, jos ei keuhkoista?

Meidän lapsella oli kova rohiseva yskä monta viikkoa ja sen aiheuttajaksi paljastui poskiontelon tulehdus. Lääkäri sanoi, että kuiva yskä on aina keuhkoperäistä. Räkäinen siis voi olla ilmeisesti jotain muutakin.

Vierailija
8/9 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nosta valkosoluja vaikka on keuhkoissa asti...googlettakaa...

Vierailija
9/9 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut nyt päälle viikon aivan hirveetä yskää ja kävin tuossa muutama pv sitten TK mutta kaikki oli okei …

Tuntuu vaan että pahenee kokoajan ja nyt tänään alkoi sitten limaa kunnolla irrota mutta kokoajan yskittää niin paljon että tuntuu kuin laatta lentäisi…

Pitäisi ehkä jossain vaiheessa taas mennä uudestaan käymään kun ei tämä millään näytä loppuvan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi