Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi uskoa todeksi. pääsin opiskelemaan terveydenhoitajaksi

Vierailija
24.11.2009 |

nimet julkistettiin eilen. minä 27vuotias vanha eukko :D pääsin läpi! aivan ihanaa, minustakin todella voi tulla sitä jotakin mitä olen haaveillut. ihanaa päästä opiskelemaan sosiaali ja terveys alalle, arvostan ammattikuntaa todella.

aivan ihanaa! en voi käsittää että minut todella valittiin, ja pistemääräni riitti läpi menoon kaikkien hakijoiden joukosta! 80kävi valintakokeissa ja 16 nyt aloittaa tammikuussa 4:n vuoden urakan!

onnea minä, olen itsestäni ylpeä.

haavetyöpaikkani on äitiysneuvola :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikä ihmeen vanha eukko? Kerronko mikä on vanha eukko? Minä olen 39v ja vuonna 2012 pitäisi valmnistua insinööriksi. Siinä sulle vanhaa!

Vierailija
2/8 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan itsekin hakea alalle synnytyksen jälkeen. Tsemppiä opiskeluun!

25 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus on hyvä, itsestä riippuu paljon miten hyväksi kehityt. Ohjeeksi antaisin sen, että älä käytä aikaasi (ainakaan liikaa) opintojen kritisointiin ja monkumiseen. Tietenkin palautteen antaminen on tärkeää. Ota kaikki irti, ja jos ei jokin oppiaine tunnu tärkeältä, paneudu siihen enemmän.

t.terveydenhoitaja

Vierailija
4/8 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei päässyt mihinkään ja on ihan maansa myynyt.

Vierailija
5/8 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa!

Vierailija
6/8 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla "vanhalla" 31 on nyt opinnot muutamaa päivää vaille valmis. Mutta neljä vuotta on ollut oikein antoisaa aikaa. Ja paljon on oppia tullut, vaikka työelämähän vasta opettaa oikeasti.

Tosin jos tällä suomen kolkalla meinais äitiysneuvolassa työskennellä pitäsi vielä lukea kätilöksi. Täällä on paljon terveydenhoitaja-kätiö yhdilstelmällä olevia.

Vierailija
7/8 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 38v. ja iltalukiossa.

Vierailija
8/8 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 31v. aloitin juuri opettajan opinnot:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi