Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaisitko OKT:n portaat tällaiselta firmalta:

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän on ehkä luottamuspula ainakin sen suhteen, tulenko ymmärretyksi eli saanko sitä mitä tilaan...

Vierailija
2/15 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli kesällä kattoremonttia tekemässä virolaisia miehiä, tekivät todella hyvää ja tarkkaa työtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaapa kokemuksianne. Olen vakavasti harkinnut, että hankimme Virosta kaiken mahdollisen, minkä vain saamme edullisemmin. Mutta uskallanko ottaa riskin? Nythän saa esim. Diapolin kivitasoja keittiöön, portaikkoja, lasikaiteita jne.

Vierailija
4/15 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

virolaisella firmalla metalli/lasi/puu portaat ja kaiteet ja hyvät tuli - hinta 1/3 suomalaisen tarjouksesta asennuksineen!

Talomme runko ja rappauksetkin on virolaisten tekemät eikä todellakaan häpeä laadussa yhtään. Raksa oli aina siistitty päivän töiden jälkeen ja pojat ystävällisiä. Tekivät pitkää päivää 07-19 1,5 vkoa ja pitivät sitten pitkän vl kotona.

Vierailija
5/15 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemus se, että virolaiset tekevät todella laadukasta työtä. Ja pitkiä päiviä jotta saavat hommansa hoidettua! Siivoavat jälkensä ja ovat kohteliaita ja mukavia.

Vierailija
6/15 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy varmaan pistää heille tarjous sisään. Kirjoituspalvelusta siis. Eihän noi sivut oo mistään kokoisin kun suomenkieli on aivan hanurista. taidanpa tehdä bisnestä heidän kanssaan ja tarjota vähän kielenhuoltoa... voi taivas.

T: freelance-kirjoittaja

Vierailija
7/15 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks aina pitää mennä halvan hinnan perässä?? Itse oon valmis maksamaan enemmän ja tukemaan samalla suomalaista työtä ja yhteiskuntaa.

Vierailija
8/15 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

otapas suomalainen työmies; saat jännityksellä odotella että tuleeko edes paikalle vai onko taas jäänyt v-lopun putki päälle. Tai onko mennyt jollekin muulle raksalle hommiin kun on ottanut töitä päällekkäin. Kaikki sotkut saat myös työn jäljiltä siivota itse.

Ennemmin otan luotettavat ulkomaalaiset työntekijät tekemään hommat ja bonusta on vaan jos se maksaakin vähemmän.

Miks aina pitää mennä halvan hinnan perässä?? Itse oon valmis maksamaan enemmän ja tukemaan samalla suomalaista työtä ja yhteiskuntaa.

Vierailija
9/15 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teki virolaiset rapparit. Ja hyvin teki. Vastaava mestari ja kaupungin rakennusvalvonnan inssikin totesivat, että tekisipä suomalaiset miehet yhtä hyvää jälkeä ensimmäisellä kerralla. Suomalaisen työmiehen jälkeä saa korjata moneen kertaan ennen kuin on hyväksyttävää. Meillä sähköt teki suomalainen sähkäri ja asioita on mennyt pieleen ja paljon. Niitä on sitten saanut korjailla jälkikäteen ja kaikkia mokia ei edes saanut korjattua. Eli en luota kyllä suomalaiseen raksamieheen yhtään.

Vierailija
10/15 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut huonoja suomalaisia raksamiehiä ja hyviä virolaisia. Oma kokemus päinvastainen.

Mistä te ne suomalaiset raksamiehet kaivatte?? En minäkään pk-seudun yrityksiin/työmiehiin luottais. Ota tarjous "maalaiselta" niin johan homma toimii!

Vierailija
11/15 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Törmäsin vanhaan viestiisi. Minulla nyt sama valinta edessä eli mistä lopulta ostit portaat ja kaiteet? Olitko tyytyväinen?

Kiitos vastauksestasi näin vanhaan asiaan!

Vierailija
12/15 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle teki firma nimeltä Dalbergia juuri oharit porrastilauksessa. Onneksi en ehtinyt maksaa mitään.

nähtävästi unohtivat tilaukseni eivätkä vastaa soittoihini tai emaileihini. Hieman on tästä edes varaantuneempi fiilis ulkomaalaisiin firmoihin vaikka ei se suomalainenkaan mikään laadun tae ole.

Vierailija
13/15 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sikäli kuin edes ilmestyvät paikalle. Meillä vaihdettiin kolmisen vuotta sitten taloyhtiön ikkunaremontti virolaisfirmalle kun suomalaisfirmaa, jolta työ tilattiin, ei näyttänyt kiinnostavan työn alkamisen määräaika. Vetosivat kiireisiin ja henkilökuntapulaan mut eiköhän tilaukset olleet tiedossa jo hyvissä ajoin...

No, onneks sopparissa oli sopiva pykälä ja se purettiin. Samalla kävi ilmi ettei edes materialeja ollut vielä tilattu. Virolaisfirma tuli sitte hätiin, hinta 1/3 suomalaisfirmaa pienempi ja työ hoitui 1,5 viikossa. Kumma juttu, että pokien ym. tilaus tehtaalta järjestyi pikavauhtia kun suomalaisfirma syytteli tehdasta, ettei sieltä saa materiaalia.

Vierailija
14/15 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemus se, että virolaiset tekevät todella laadukasta työtä. Ja pitkiä päiviä jotta saavat hommansa hoidettua! Siivoavat jälkensä ja ovat kohteliaita ja mukavia.

Vierailija
15/15 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

virolaiset miehet uusivat peltikaton, olivat todella ahkeria, paikalla kun piti ja siivosivat kaikki jäljet. Työ oli laadukasta ja miehett kohtaliaita, ei mitään moitteen sanaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi