Möin sitten vapaailtani 70€:llä, kannattiko?
Oltiin sovittu että tänä lauantaina lasteni isä ei ota töitä. Oli kuitenkin saanut rahakkaan työtarjouksen ja ainoa este sen vastaanottamiselle oli se että oli sattunut lupaamaan minulle että hoitaa lapset ja minä pääsen bilettämään.
Suostuin luopumaan biletysillasta kun ukko lupasi antaa minulle 40% illan tienestistä. Seuraavaa vapaailtaani ei ole näköpiirissä, mutta saanpahan ainakin hyvät shoppailurahat.
Kommentit (9)
viinoihin, taksiin ja pääsymaksuihin, eli tienaisin yhteensä 140€ omia lapsiani hoitamalla.
Tosin minulle vapaa ilta tarkoittaa nimenomaan aikaa perheen kanssa :-)
Mutta vapaan illan järjestämiseksi luovun itse aika ajoin 400-8000 euron bruttopalkasta ihan hyvillä mielin.
rahaan vaihtaisi, varsinkaan mihinkään 1200€:n työllistämistukikuukausipalkkaan, mutta yhden illan voin kyllä rahaan vaihtaa, varsinkin kun saan maksun sekä rahana että vielä luonnossakin.
säästyit krapulalta ja pääset shoppaamaan.
Meillä on yhteiset rahat, ei tuossa oli sollut mitään järkeä. Voin koska tahansa nostaa miehen tililtä sen 70e shoppailuun.
ja nostan kelalta korvauksia 1200€/kk. Mies maksaa elarit, ei muuta. paitsi tietty luonnossa ja nyt extraa siitä että suostun hoitamaan omat lapseni miehen hoitovuorolla.
ja nostan kelalta korvauksia 1200€/kk. Mies maksaa elarit, ei muuta. paitsi tietty luonnossa ja nyt extraa siitä että suostun hoitamaan omat lapseni miehen hoitovuorolla.
olisi suostunut.