Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No nyt se sitten tapahtui :(

Vierailija
23.11.2009 |

Minulle, aina niin hoikalle ihmiselle on jäänyt synnytyksestä (vauva 8kk) tosi iso pömppömaha ja lisäkiloja muutenkin. En vain pääse niistä eroon ja imetänkin vielä. Nyt sitten kysyttiin, onko toinen tulossa :( No, ei ole... Että ahdistaa!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan nämä lisäkilot eivät edes ole raskaudesta jääneet, vaan tuleet imetyksen myötä. Minulla on ollut HIRVEÄ ruokahalu. Vauvan synnyttyä huomasin, että mitä paremmin syön, sen paremmin tulee maitoa. Niimpä söin kunnolla ja tässä lopputulos :( Synnytksen jälkeen mahtui jo vanhat housut jalkaan, enää ei puhettakaan. Hyvä jos saan housut ylösasti vedettyä, vetoketju ei mene kiinni milliäkään. Ja tosiaan synnytyksen jälkeen meni jo nappikin kiinni...

ap

Vierailija
22/22 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olin melkoinen maatuska kolmannen jälkeen. Normaalisti olen (166,5cm) 56-kiloinen ja minulla on hoikka vyötärö, mutta silloin komannen jälkeen palautuminen vaan otti aikaa, vaikka imetin vuoden. Sitten kun imetys oli ohi ja kuukautiskierto säännöllistynyt aloin kävelemään vähintään tunnin, max kaksi lenkin päivässä satoi tai paistoi, yleensä iltasella, kun lapset olivat jo yöpuulla, kotiin tultua join tuopillisen vettä rauhassa istuskellen. Ei mennyt kauaa, kun olin normimitoissani. Muuten en siis laihduttanut tai ollut millään dieetillä. Mutta ilmeisesti silläkertaa hormonitoiminnan- ja aineenvaihdunnan tasaantuminen vaan otti enemmän aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän