Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No nyt se sitten tapahtui :(

Vierailija
23.11.2009 |

Minulle, aina niin hoikalle ihmiselle on jäänyt synnytyksestä (vauva 8kk) tosi iso pömppömaha ja lisäkiloja muutenkin. En vain pääse niistä eroon ja imetänkin vielä. Nyt sitten kysyttiin, onko toinen tulossa :( No, ei ole... Että ahdistaa!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetyksen loputtua se ruokahalukin pienenee, tai ainakin normalisoituu.

Vierailija
2/22 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt helpotti vähän! Tuntuu, että lähipiiri ei oikein osaa suhtautua minuun. Itse väännän monesti vitsiä asiasta, mutta kaikki ovat aina niin kuin eivät olisi kuulleetkaan mitään..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan itekseen.

Nyt sitten olen vähentänyt omia annos kokoja, herkuttelut vähille yms. ni on tainnu 10kg lähtee ja vauva 8kk.

Vähitellen ne kilot lähtee.

Tsemppiä!!

Vierailija
4/22 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauneuskirurgilla ottamassa tuo röllökkä pois.

Rohkeasti vain ottamaan ylimääräiset vatsakilot roskikseen.

Vierailija
5/22 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvalla koliikki ja otin kyllä ilon irti sitten syömisestä. Se oli ainoa mukava asia sillä hetkellä.

Kyllä sitä mittoihinsa pääsee kun alkaa sitten imetyksen jälkeen kunnolla treenaamaan. Itse painan nyt vähemmän kuin ennen raskauksia ja vatsa on litteä. Se vaati ruokavalion kiristämistä ja salilla käyntiä.

Vierailija
6/22 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..et onko lapsi tulossa ni kyllä sitä kysellään multakin,lapsia ennestää ei ole,muuten vaan kertyny viimesen puolen vuoden aikana kiloja,vaikka ikää on vasta 19..

pari kk sit mentii jo niin pitkälle et perhetuttu soitti ja kysy saako tulla käymään kahvilla.toi sitten mukanaa vauvan vaatteita kun oli kyliltä kuullu et oon raskaana..äiskältä kans on kyselty monet kerrat onko siitä mummi tulossa..

ToDeLLa raivostuttavaa...!!

Vierailija
7/22 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei kyllä varmasti ole kivaa!

ap

Vierailija
8/22 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla raskauskilot alkoi tippumaan vasta kun lopetin imettämisen. 7 kiloa katosi ihan huomaamatta, mutta tosiaan vasta kun lopetin imettämisen.

Vierailija
9/22 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... itsekkin imetyksen aikana kiloja tullut lisää. Ja synnytyksen jälkeen myös paljon pienempi. Onneksi kukaan ei ole kehdannut mitään udella. Silloin kyllä sanan säilä sivaltais, en minäkään kommentoi toisten vatsoja=)

Tsemppiä sinulle, kyllä se siitä ajan kanssa ja mikäs kiire tässä valmiissa maailmassa. Kaiken lisäksi tuo jälkikasvu on niin ihana asia, että muutaman lisäkilon jaksaa niiden takia kantaakin... ja paremmin tulee maitoa kun kunnolla syö=)

Vierailija
10/22 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvin olla, että sinäkin olet yksi niistä, jotka eivät laihdu imettämällä. Minä olen joka kerta (kolme lasta), onnistunut pudottamaan painoa vasta kun imetystä on takana 7-8kk, ja siitä eteenpäin. Olen imettänyt kaikkia yli vuoden, ja vasta sen reilun vuoden jälkeen on alkanut kunnolla tippumaan paino, ja onk sitten lähtenytkin ihan hyvin. No, nyt kolmannen jälkeen on kyllä tiukassa..Mutta kyllä se lähtee.

Minulla on ollut ihan mieletön ruokahalu imettäessä, ja olen imettänyt 6kk täysimetystä, joten en kauheasti ole viitsinyt tinkiä syömisessä, että maitoa on riittänyt ja ollut ravitsevaa. Ehtii sitä laihduttaa muutenkin.

Muista, että kaikki ei automaattisesti laihdu imettämällä, vaan monikin vasta sen jälkeen!!

Tsemppiä :)

Vierailija
11/22 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kun kukaan ei tiedä todellisuutta, joka on se,että ehkäisy ollut n. vuoden pois käytöstä, tuloksetta.. Ei kovinkaan kiva sanoa kaikille että ei,meille ei ole tulossa lasta...

Tiedän että olen nuori ja ehdin kyllä vielä lapsia tehdä mutta olen päättänyt hankkia lapset nuorena.

Vierailija
12/22 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kun kukaan ei tiedä todellisuutta, joka on se,että ehkäisy ollut n. vuoden pois käytöstä, tuloksetta.. Ei kovinkaan kiva sanoa kaikille että ei,meille ei ole tulossa lasta... Tiedän että olen nuori ja ehdin kyllä vielä lapsia tehdä mutta olen päättänyt hankkia lapset nuorena.

vielä kun kukaan ei tiedä todellisuutta, joka on se,että ehkäisy ollut n. vuoden pois käytöstä, tuloksetta.. Ei kovinkaan kiva sanoa kaikille että ei,meille ei ole tulossa lasta... Tiedän että olen nuori ja ehdin kyllä vielä lapsia tehdä mutta olen päättänyt hankkia lapset nuorena.

tuon viestin kirjoitin minä, #13 :)

Vierailija
13/22 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ihme tätä konetta vaivaa kun ensin jättää puolet ensimmäisestä kirjotuksesta pois ja sitte tulee monin kertasena yks vaivanen lainaus :D

Vierailija
14/22 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tuli mieleen, että se ei ollut pelkkää utelua vaan tuli myös TAPUTTELEMAAN minun mahaani!!! Että jotkut kehtaavat!

ap

Vierailija
15/22 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule onnellinen, että on mistä imettää! Itse olen joka kerta ollut entisissä mitoissani heti pian synnytyksen jälkeen, eikä ole kivaa koko ajan huolehtia, ettei paino putoa liikaa... Että murheensa kaikilla! ; ) Mutta aivan varmasti ehdit laihduttaa sitten imetyksen jälkeen.

Vierailija
16/22 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin silloin muistaakseni syvät vatsalihakset ovat heikot. Eli vatsalihastreeniä kehiin niin johan löytyy vyötärö.

Vierailija
17/22 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua olla ilkeä, mutta totean vain, että jos tuo on isoin murheesi, niin hyvin menee.

Vierailija
18/22 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOlmesti on kysytty, että teillekö jo toinen tulee. Ensimmäisen kerran kysyttiin, kun vauva oli 3kk, toisen kerran 5kk ja nyt vasta taas yksi tuttu kyseli. Tosi raivostuttavaa.

Vierailija
19/22 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kuule aikaa pudotella kiloja ja kiinteytyä sitten imetyksen päätyttyä. Ole nyt ihan rauhassa pikkuisellesi äiti -kyllä ne kilot sitten aikanaan lähtee jos niin haluat. Mikä kiire???

Itse olen kolmen lapsen äiti ja viimeisimmän, joka siis on myös viimeinen, jälkeen pudotin ylimääräiset kilot pikkuhiljaa annoskokoa pienentämällä ja liikuntaa lisäämällä. Kiinteydyin hyvin ihan arkitouhuissa ja lisäksi kävelin, poljin kuntopyörää ja pelasin satunnaisesti eri joukkuepelejä.

T. 178cm/68kg äiti :o)

Vierailija
20/22 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka vasta nyt ekaa kertaa 7 vuoteen entisissä mitoissaan 170cm/61kg... Että kyllä se siitä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan