Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on sellainen vanhahko Kerman Saven uunivuoka

Vierailija
23.11.2009 |

jossa on valkea alaosa ja ruskea yläosa. Miten hemmetissä sen saa puhtaaksi????

Taas erehdyin ottamaan sen käyttöön, mutta voi apua, siihen tarttuu kaikki kiinni. Teräsharjallako putsaan vai vippaanko roskiin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten annat palaa kiinni ja käytät vaan. Tai käytät muuhun kuin paistamiseen.

Teräsvilla varmasti puhdistaa, mutta pahentaa ongelmaa, kun naarmuttaa ja pahimmillaan hävttää lasituksen.

Jos tympii liikaa, anna Konttiin.

Vierailija
2/10 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasite kai mennyt. Heitän sen helkuttiin. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä enää saanut puhtaaksi. Omistin lisäksi padan ja kalavuuan, kaikki saatiin häälahjaksi 5v sitten ja samaan aikaan alkoivat ottaa ruuan pahasti itseensä.

Sen verran usein oon hinkannut väkivalloin puhtaaksi, ettei enää toiminut. Aika aikaansa kutakin. :)

Vierailija
4/10 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä vielä ihan ok. ap

Vierailija
5/10 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita leivinpaperi alle. Näin saat vuualle vielä lisää käyttöikää.

Olen hoitovapaalla ja meillä ei tällä hetkellä osteta yhtään mitään ja leivinpaperia sattumoisin meillä on varmaan 3 isoa rullaa kaapissa. Yhdestä rullasta tulee ainakin 100 ellei vielä enemmän pohjallisia vuokaan.

Jos et tykkää enää vuuasta, voit vähän treenata sen kanssa vaikka heittoharjotuksia.

Vierailija
6/10 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos heität pois, niin myy kansi minulle. Meillä meni kansi rikki ja käytän tuota vuokaa tosi paljon. Noitahan ei enää valmisteta. :o(

Vierailija
7/10 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mä tein yhdelle vanhalle uunivuoalleni ja hyvin toimii.

Vierailija
8/10 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 20 cm korkea ja 30 halkaisija. Ei ole kantta.Nyt sain sen kuitenkin puhtaaksi ja kaappiin laitoin, kai sillä on vielä jotain käyttöä, kunnes taas viikon päästä kiroan sen alimpaan hel****iin.....D. ap

Vierailija
9/10 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka hedelmä tai karkkikippona? Shipsejä tarjolle.. :D

Tai ala askartelemaan: tee paperisilpusta semmone tatina. Kippaa vuoka nurin, päälystä kelmulla, mössö päälle kuivumaan.

Irrota paperivuoka, maalaa (miksei kimallettakin) Voi muistaakseni myös kuivuttuaan lakata niin kestää paremmin ja anna lahja jouluksi!

Sisään just vaikka namia, koristeltuja pipareita ja sellofaalilla plus jollain koristeella tyyriin näköseksi; koristella voi vaikka millä: nauhaa, helmeä, pari pikkusta piparia keikkumaan! ;)

Ainakin meillä mummot ja papat tykkää tollasesta sälästä!

Vierailija
10/10 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainoastaan kermansavi astioita lähinnä uunissa käytettäväksi ja tykkään tosi paljon eikä tartu lika tai ruoka kiinni. Saan pidettyä siis me hyvin puhtaina.