Onko tää enää normaalia???
odotan ensimmäistäni ja olen viikolla 21+3. olen niin väsynyt kokoajan että voisin nukkua vaan kellon ympäri ellei olisi koira jota hoitaa ja mies jolle ruokaa tehdä. ystäväni jotka ovat olleet näillä viikoilla ovat olleet niin rkeleen ihanan pirteitä dirlandaa pesärakennusviettinsä ohjaamia tuleviä äitejä. oikein sitten jo niin pirteitä että ärsyttää.
onko kukaan muu kärsinyt tälläisestä väsymyksestä tässä vaiheessa raskautta?
Kommentit (10)
Lapset ja koirat eivät sovi yhteen!
oli mullakin ihan järjetöntä väsymystä noilla viikoilla ja oikeestaan ihan lähiviikkoina alkanu helpottaa. Nyt viikkoja 38. Se hb voi vaikuttaa, mut vaikka ois hyväkin niin se voi olla ihan se raskaushormoni joka väsyttää. Koita vaan levätä aina kun pystyt. ;)
Vie koira piikille Lapset ja koirat eivät sovi yhteen!
olipa kylmä kommentti että koirat ja lapset ei sovi yhteen.vissiin sulla huonoja kokemuksia asiasta. mutta en todellakaan ole viemässä reilun vuoden ikäistä koiraani piikille siksi että olen saamassa lapsen. ja jos koira et tule sopeutumaan vauvaan niin koiralle on muitakin vaihtoehtoja ko tappaminen.
hemoglobiini ja kaikki muutkin arvot on täysin normaalit, syön monipuolisesti ja syön myös raskausajan multi-tabsjea.
kiitos sinulle joka ilmoitit minun olevan idiootti, siihen nähden mitä muitakin keskustelun aiheita täällä on ollut (esim. eilen bb hennan ja antin ihqdaa häät) niin en tuntenut kysymykseni olevan kovinkaan asiaton. olen vain hämilläni uudesta elämän tilanteestani eli ENSIMMÄISESTÄ RASKAUDESTANI!!!
T: ap
Viestipuusta näkyy, mihin viestiin se on vastattu.
sille, joka käski lopettaa sen koiran, ei suinkaan sinulle ap.
en ole tänne ennen kirjoittanut ja en oikein osaa vielä lukea että mikä vastattu mihinkin.
itselläni oli samoihin aikoihin väsymysvaihe, sitten iloinen reipasteluvaihe ja loppuvaiheessa uusi väsymys. Ei siis mitään hätää, jos kaikki muuten hyvin, onnea odotukseen!
Ensimmäisenä tulee mieleen raudan puute.