Rupeaako teidän miehet haukkumaan teitä tyhmäksi tms
kun ovat kanssanne eri mieltä tai teillä on riitaa?
Mietin vaan onko ihan normaalia,meidän ukko yleensä sanoo just jotain "sä oot niin tyhmä,ettet tajuu" kun on eri mieltä kanssani,tai sanon jotain hänen mielestään tyhmää
Kommentit (12)
meillä kans käy monesti näin. Se on tosi loukkaavaa... :(
Toista kertaa ei tullut, kun hävetti selitellä töissä ja koulussa sitä, miksi poskessa on kämmenen muotoinen mustelma.
Ja täytyy myöntää, että menisi kyllä mies vaihtoon jos alkaisi mua tyhmäksi tai idiootiksi haukkumaan.
Toista kertaa ei tullut, kun hävetti selitellä töissä ja koulussa sitä, miksi poskessa on kämmenen muotoinen mustelma.
"suo siellä-vetelä täällä"
"ei koira käskien hauku"
"vakka kantensa valitsee"
ps. huono itsetuntoinen syyttelee muita
Aika huonoa mallia lapsille jos vanhemmat haukkuvat toisiaan tyhmiksi ja idiooteiksi. Yritä siinä sitten lapselle opettaa käytöstapoja...
Minulle lapsena opetettiin, että ketään ei ole tyhmä, hullu tai idiootti.
Pakko myöntää :/ Totuus kun vain on, että mieheni vain on jossain asioissa hieman tyhmä, ei osaa nähdä kuin yhden näkökulman eikä osaa argumentoida. Välillä oikeasti toivoisin, että hän olisi fiksumpi ja ymmärtäisi asioita hieman laajemmin.
näin taas. Kun mies lyö naista hän on paskiainen, mutta kun nainen lyö miestä se onkin ihailtavaa.
kun hän sanoo että lyö siinä tapauksessa takaisin..ap
haukutaan, hakataan ja uhkaillaan :(
Missä teillä on kunnioitus ja luottamus jne, miksi te suostutte tuommoiseen???
Eikä hänkään minua. Yhden ainoan kerran olen miestäni lyönyt, ja se oli silloin, kun sanoi minua tyhmäksi. Hän taas ei ole koskaan lyönyt minua, mutten toisaalta ole myöskään häntä haukkumaan ruvennut. Enkä hyväksy lyömistä, kuten en hyväksy haukkumistakaan. Tämä tapaus on miehen kanssa keskusteltu jo aikoja sitten läpi, pyysin anteeksi ja hänkin pyysi, ja totesi saaneensa ihan sen mitä ansaitsikin. Omasta mielestäni tosin olisin voinut ehkä hiukan hillitä itseäni, mutta myöhäistä se nyt on. Pääasia, ettei toistu.
Joskus sanon muijalle että "voi vittu sä oot tyhmä" kun oikein kovaan jostain väitellään. Siihen se sanoo että "ei sinuakaan ole terävällä päällä siunattu idiootti".
Ei kait saisi sanoa mutta pitääkö sitä piilotella jos toinen oikeasti on :)