Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rupeaako teidän miehet haukkumaan teitä tyhmäksi tms

Vierailija
22.11.2009 |

kun ovat kanssanne eri mieltä tai teillä on riitaa?

Mietin vaan onko ihan normaalia,meidän ukko yleensä sanoo just jotain "sä oot niin tyhmä,ettet tajuu" kun on eri mieltä kanssani,tai sanon jotain hänen mielestään tyhmää

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sanon muijalle että "voi vittu sä oot tyhmä" kun oikein kovaan jostain väitellään. Siihen se sanoo että "ei sinuakaan ole terävällä päällä siunattu idiootti".

Ei kait saisi sanoa mutta pitääkö sitä piilotella jos toinen oikeasti on :)

Vierailija
2/12 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kans käy monesti näin. Se on tosi loukkaavaa... :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista kertaa ei tullut, kun hävetti selitellä töissä ja koulussa sitä, miksi poskessa on kämmenen muotoinen mustelma.

Vierailija
4/12 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täytyy myöntää, että menisi kyllä mies vaihtoon jos alkaisi mua tyhmäksi tai idiootiksi haukkumaan.

Vierailija
5/12 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista kertaa ei tullut, kun hävetti selitellä töissä ja koulussa sitä, miksi poskessa on kämmenen muotoinen mustelma.

Vierailija
6/12 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"suo siellä-vetelä täällä"

"ei koira käskien hauku"

"vakka kantensa valitsee"

ps. huono itsetuntoinen syyttelee muita

Vierailija
7/12 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huonoa mallia lapsille jos vanhemmat haukkuvat toisiaan tyhmiksi ja idiooteiksi. Yritä siinä sitten lapselle opettaa käytöstapoja...

Minulle lapsena opetettiin, että ketään ei ole tyhmä, hullu tai idiootti.

Vierailija
8/12 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää :/ Totuus kun vain on, että mieheni vain on jossain asioissa hieman tyhmä, ei osaa nähdä kuin yhden näkökulman eikä osaa argumentoida. Välillä oikeasti toivoisin, että hän olisi fiksumpi ja ymmärtäisi asioita hieman laajemmin.

Vierailija
9/12 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin taas. Kun mies lyö naista hän on paskiainen, mutta kun nainen lyö miestä se onkin ihailtavaa.

Vierailija
10/12 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hän sanoo että lyö siinä tapauksessa takaisin..ap

Vierailija
11/12 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukutaan, hakataan ja uhkaillaan :(

Missä teillä on kunnioitus ja luottamus jne, miksi te suostutte tuommoiseen???

Vierailija
12/12 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä hänkään minua. Yhden ainoan kerran olen miestäni lyönyt, ja se oli silloin, kun sanoi minua tyhmäksi. Hän taas ei ole koskaan lyönyt minua, mutten toisaalta ole myöskään häntä haukkumaan ruvennut. Enkä hyväksy lyömistä, kuten en hyväksy haukkumistakaan. Tämä tapaus on miehen kanssa keskusteltu jo aikoja sitten läpi, pyysin anteeksi ja hänkin pyysi, ja totesi saaneensa ihan sen mitä ansaitsikin. Omasta mielestäni tosin olisin voinut ehkä hiukan hillitä itseäni, mutta myöhäistä se nyt on. Pääasia, ettei toistu.