Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten relata elämässä?

Vierailija
22.11.2009 |

Miten muuttua tiukkapiposta stressaajasta edes hieman rennommaksi? En jaksa enää itseäni. Jos olisi täsmälääkitys tiukkapipoisuuteen, ottaisin heti. Kaikki konstit jakoon!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä heti reagoi. Pistä silmät kiinni ja mieti onko sinun ja läheistesi elämä kivempaa vai tylsempää jos skitsahdat. Ala katsoa asioita läpi sormien... kaikki ei ole elämää suurempaa.

Ala nauraa asioille. KAIKILLE asioille. =)

Vierailija
2/6 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin on esim. yks hailee, onko sukassa reikä vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen jaksoin tehdä ja tohottaa, vahtia ja niuhottaa, omia ja toistenkin asioita. Nyt ei enää ehdi miettiä kun pakollisia ja monien asioiden tekeminenkin on jo lapsiluvun takiakin niin hankalaa, etten jaksa enää kaikkeen ryhtyä.

Nykyään voin paremmin.

Vierailija
4/6 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni ympärilläni olevat ihmiset eivät ole yhtä tiukkiksia kuin minä. Ja totta - nauru ja leikkisyys on kadonnut. Ja minä kun olin mielestäni huumorintajuinen. Lisää kommentteja!

ap

Vierailija
5/6 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä yritäkään muuttaa kaikkea kerralla. Jos motkotat likaisista vaatteista, opettele mantra "ne voi aina pestä". Ota joku elämänalue, jota tarkkailet, ja kiinnitä aluksi huomiosi siihen...pehmeämpi suhtautuminen kertautuu muuallakin.

Sitten: Anna itsellesi anteeksi. Kukaan ei ole täydellinen. Totta on myös, että seura tekee kaltaisekseen - TAI, provosoi käyttäytymään täysin päinvastaisesti.

Kaikkea hyvää sinulle! :)

Vierailija
6/6 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna itsellesi anteeksi. Kukaan ei ole täydellinen. i]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi