Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä joululahjatoiveita teidän 4 v tytöillä on?

Vierailija
22.11.2009 |

Meillä ei ole toivonut muuta kuin nuken (nyt se kävelevä chou chou ja se se nyt saa olla, me ostetaan se) + hello kitty-rannekellon.

Mitä mä nyt keksisin muuta? Pari kirjaa + dvd:tä tulee varmaan pakettiin. Plus ihan leluja pitäisi keksiä.

Mistä teillä tykkäävät ja toivovat? Kummit ja mummit jo kyselivät. Toiselle mummolle sanoin sen rannekellon ja toiselle luistimet.

Itsekin ostetaan varmaan muutama paketti lisää.

Hänellä on jo nukkekoti ja muumitalo + leluläppäri, eli niitä ei kannata vinkata.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

barbin, niillä on leikkinyt kerhossa. Vauvanukke ei enää oikein kiinnosta. Sitten läppäriä on toivonut jo kaksi vuotta, joten nyt sen sitten saa. Lisäksi olen ostanut pelin, jota voimme pelata yhdessä - muistipelit alkaa jo kyllästyttää. Hän itse toivoo meikkejä, en oikein tiedä mistä sellaisia saisi kun ei aikuisten meikkejä viitsi antaa. Kirjoista ja askartelutarvikkeista hän pitää myös kovasti. Hertta-cd on myös hankintalistalla. Siinähän niitä onkin jo kovasti, varmasti riittää.

Vierailija
2/7 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet korvikset on oikeastaan ainoina "listalla". Ne ostan joko itse tai laitan toivetta eteenpäin kummeille/mummeille. Tyttö sai korviin reiät kesällä ja korvissa on vielä harjoitusnapit.

Luultavasti toivomme yhteiseksi lahjaksi esim. isovanhemmilta lapsille (tyttö + 6v isoveli) sähköhammasharjaa ja molemmille aterimia. Mutta nuokaan siis eivät ole tytön omia toiveita, vaan meidän käytännöllisiä lahjoja toivovien vanhempien. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänellä on ollut pienempi, pehmeävartaloinen vauvanukke (saatu 1 v jouluna) ja hän on sillä leikkinyt paljon ja nyt toivoi isompaa nukkea.

Viime vuonna sai fur real kissan, joka liikkuu ja ääntelee ja on tykännyt siitä.

Peli on hyvä vinkki. Meillä on vain muistipelejä, kimble, muumipeli (joku kalastusjuttu) ja dominot. Sen eläinpyramidin voisin vinkata.

Meilläkin mun meikit kiinnostaa, mutten oo vielä ostanut. Käviskö sun lapselle joku huulikiilto tms?

Hertta kiinnostaa, sekin tulee vinkkilistaan!

Päiväkodissa on leikkinyt brion junaradalla, ja sitä meillä ei ole. Kauankohan lapset ylipäätään leikkivät sillä radalla?

ap

barbin, niillä on leikkinyt kerhossa. Vauvanukke ei enää oikein kiinnosta. Sitten läppäriä on toivonut jo kaksi vuotta, joten nyt sen sitten saa. Lisäksi olen ostanut pelin, jota voimme pelata yhdessä - muistipelit alkaa jo kyllästyttää. Hän itse toivoo meikkejä, en oikein tiedä mistä sellaisia saisi kun ei aikuisten meikkejä viitsi antaa. Kirjoista ja askartelutarvikkeista hän pitää myös kovasti. Hertta-cd on myös hankintalistalla. Siinähän niitä onkin jo kovasti, varmasti riittää.

Vierailija
4/7 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt 4 v täyttänyt toivoi synttärinä ja osa jäi jouluksi:

teekupit (esim. muumimammann piknik-kori)

lautapelejä

kauppa- ja ruokaleikkeihin leikattavia vihanneksia ja hedelmiä, pieni ostoskärry

sisäteltta leikkeihin

muumitalo (mutta teillä se jo olikin)

kaikenlaiset piirustus- ja maalausjutut kiinnostavat

stiga eli rattikelkka

Kirjoista ja videoista Samu ja Salla ja muumit kiiinnostavat + Mimmi Lehmä + Vili Apina

Vierailija
5/7 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

autorataa,

Cars-pikkuautoja,

pehmokoiria ja -kissoja,

muovieläimiä,

palapelejä,

lisää duploja,

rannekellon

ja uusia dvd.itä.

ei varmaan ihan perinteisimmät toiveet tytölle. Ei ole koskaan ollu kiinnostuut nukeista tai prinsessajutuista.

Vierailija
6/7 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä tuo muumimammann piknik-kori.

Mutta nää kauppa- ja ruokaleikkeihin leikattavia vihanneksia ja hedelmiä, pieni ostoskärry ja

sisäteltta leikkeihin

stiga eli rattikelkka

on hyviä vihjeitä!

Vierailija
7/7 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka nukkea toivookin, joten autorata voisi kyllä kiinnostaa. Hänellä on itse toivottu parkkitalokin, jolla on leikitty paljon.

Meillä ei tunne merkkejä niin hyvin, että osaisi toivoa carsia, Laurin kilpa-auton tuntee ja leikki sillä tosi paljon kun oltiin serkuilla kylässä.

ap

autorataa,

Cars-pikkuautoja,

pehmokoiria ja -kissoja,

muovieläimiä,

palapelejä,

lisää duploja,

rannekellon

ja uusia dvd.itä.

ei varmaan ihan perinteisimmät toiveet tytölle. Ei ole koskaan ollu kiinnostuut nukeista tai prinsessajutuista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä