Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos työpaikkailmoitus on laitettu hakuun englanninkielisenä,

Vierailija
22.11.2009 |

niin pitääkö minun silloin tehdä myös oma hakemukseni englanninkielisenä ? Kyseessä monikansallinen yritys mutta hakemani työpaikka on kyllä suomessa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielikuva, että pitäisi..en kyllä ole varma.

Vierailija
2/7 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voit olla varma, ettei siinä tapauksessa hakemuksestasi ole mitään hyötyä. Jos ilmoitus on englanniksi, niin silloin odotetaan myös englanninkielisiä hakemuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis työskenteleminen ko. kielellä, älä suotta hae paikkaa. Monille vieraalla kielellä työskenteleminen ei ole mikään ongelma. Se on vaan osa työtä eikä sen kummempaa.

Vierailija
4/7 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hain vastaavassa tapauksessa ihan suomenkielellä. Ja sain työn. Selittivät että haku oli englanniksi, koska ilmoitus laitettiin myös ulkomaisiin työnhakusivustoihin.

Vierailija
5/7 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoituskin on laadittu. Varmaa tietoa.

Vierailija
6/7 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemään hakemuksen englanniksi ja jos haastatteluun asti pääset niin kannattaa varautua siihen, että myös haastattelu pidetään ainakin osaksi englanniksi.

Vierailija
7/7 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tuollaiseen työpaikkaan soittaessa lopuksi ohimennen sanonut, että "haluatte varmaan hakemuksen englanniksi, kun ilmoituskin oli englanniksi?" Jotkus ovat sanoneet, että ei ole merkitystä, voi kirjoittaa suomeksi tai englanniksi. Toiset taas ovat sanoneet, että hakemusta käsittelee myös "pääkonttori" ulkomailla, joten pitää olla englanniksi.

Eli riippuu varmaankin ihan tapauksesta. Jos olet epävarma etkä soittaessasi sinne tästä kysynyt, niin englanti on varmasti varmin vaihtoehto!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan