Sain orgasmin kylpylän porealtaassa, hierovan suuttimen kohdalla.
Mieheni katseli kaumpaa ja oli paikalla muitakin miehiä.
Kommentit (12)
... kivaa! Olen itse kokenut saman ja usein tyydytän itseni kotona suihkulla vastaavalla tavalla. :D
Elikä Turun Caribiassa nautiskelin. Mieheni mielestä orkun saaminen näkyi selvästi, kun silmät lasittuivat ja menivät kiinni. Myös pientä kouristelua ei pystynyt täysin peittämään, vaikka yritin. Nautinnollinen kokemus; lämmin, pulppuileva vesi ja vain oma salainen (?) nautinto. Jostakin syystä mieheni olisi viemässä minua jatkuvasti kylpylään, syvä pesuun..
Terv. ap
uikkarit klitoriksen edessä vai hivutitko niitä vähän sivuun. Olen kokeillut joskus tuota ja paremmalta se tuntuu, jos kangas ei ole edessä. Varovainen vain saa olla, kun silmät meinaavat mennä väkisin kiinni nautinnosta.
Itse en pystynyt olemaan sulkematta silmiä orkun hetkellä. En, vaikka yritin :).
ap
Uskaltaisikohan mennä vesihierontapisteeseen joskus myöhään illalla alasti jos siellä olisi vain naisia tai ei ketään
Huh, voiko tuota jotenkin harjoitella, että saisi orkun ilman, että se näkyy? Miten ihmeessä onnistutte siinä? Entä miten pystytte rentoutumaan tuntemattomien ihmisten läsnäollessa niin, että tuo onnistuu? n30
Jotenkin pimeen oloista porukkaa (ja lapsellisia) olette kaikki!
Taas kateellisia paikalla kun ei hyväksy toisen nautintoa kun on rentoumassa vapaa ajallaan.
Itse olen vetänyt uikkarit syrjään ja ottanut porealtaan suihkun persvakoon ja anukseen oli pakko lopettaa kun aisa kovettu
Mun likkkaveri tehnyt samaa. tosin en paikalla .... haluisin ja paljon. Mitäs pahaa tossa on
Huomasiko muut?
Tuskin olet ainoa niin tehnyt nainen :)