Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vedättikö pomo?

Vierailija
20.11.2009 |

Mulle kertyi äitiys- ja vanhempainvapaiden ajalta noin 5 viikkoa lomapäiviä. Otin ne työnantajan ehdotuksesta rahana. Olin tuolloin kotona hoitovapaalla.

Työkaverini oli myös äitiyslomalla ja nyt palattuaan hänellä on 5 viikon edestä lomapäiviä niin, että hänen poissaollessaan me muut joudumme tekemään hänenkin työnsä.

Hän saa siis rahaa + loman, mä sain pelkästään rahaa. Teinkö tosi tyhmästi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä sait lomakorvauksen, ihan niin kuin työkaverisikin.

Hän oli kotona - ihan niin kuin sinäkin.

Sen lisäksi sinä sait vielä kotihoidon tuen.

Periaatteessa ihan sama - vaikka minä olisin kyllä ollut vailla sen 5 viikon palkkaa (minkä sinä siis sait myös) ja lomaillut kotona lasten kanssa.

Vierailija
2/8 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tein huonon valinnan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiesin etten saa lomaa ekana vuonna töihin palattuani. Tosin aion irtisanoa itseni hoitovapaan jälkeen niin uudessa työssä ei kuitenkaan olisi palkatonta lomaa.

Nyt äippälomalla toi lomaraha oli todella tarpeen.

Vierailija
4/8 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tein huonon valinnan. ap

Rahaa vai vapaa-aikaa. Valitsit rahan, työkaverisi vapaa-ajan. Kummatkin sai "saman arvon" työntantajalta.

Vierailija
5/8 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä niiltäkin ajoilta olisi kertynyt taas uutta lomaa.

Vierailija
6/8 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne pomot muuta tee kuin mieti, että miten sais alaisraukkoja vedätettyä enemmän...

Vierailija
7/8 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa lomia rahana vaan pitää pitää. Mähän olin jo ollut kotona ihan riittävästi ja extraraha olisi ollut tarpeen. No lomat piti pitää...

Vierailija
8/8 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tavallaan se meni 5 viikkoa aikaisemmin töihin (miltä ajalta se sai myös sitten palkkaa.

Esimerkki

Rouva A. kesäkuu hoitovapaalla, heinäkuu hoitovapaa+lomaraha, elokuu töihin (palkka), syyskuu töissä

Rouva B. kesäkuu hoitovapaalla, heinäkuu hoitovapaa, elokuu lomalla (loma-ajan palkka), syyskuu töissä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi