Riipputissit
Argh ompa kamala olla sinkkuna kahden lapsen syntymän jälkeen kun tissit on niin riipat... UU Jaa kehtaakohan sitä koskaan enää ottaa paitaa pois kenenkään edessä!! Varsinkin kun on itse vasta sen just just 30 ja melko saman ikänen seura siis kiinnostas... Siis joo ehkä jotkut vanhemmat miehet on jo tottuneet tälläsiin, mutta ei ne vaan mua sytytä (ne vanhat miehet!). :)
Kommentit (46)
vaaleni n kolmessa vuodessa, vaikka pahat oilikin, nyt näkyy jos tarkkaan katsoo, niin ne arvet, mutta ne ovat ihan vaaleita. Myös rinnoista vaalenivat. Ja ikä oli 33v. kun sain lapsen.Mutta mä jouduin vielä miehen hakuun, ehkä taivaan ukko katsoi parhaaksi korjata ne ;D
Kirjoittanut tän;D höh en muista mutta ihan on kuin mun tarina. Nyt ikää 40 v.ja ihan mukiinmenevä olen. Ihan vähän painaa rinnat mutta ei pahasti, ja on aika isot joten selvisin hyvin...ja uusi mieskin on ja seksi on parasta mitä koskaan ja rintani kuulemma maailman kauneimmat;)
Jan Forss, Meri-Porim yläaste, kommet tissit.
Aikuisen naisen tissit on jees riippui tai ei. Tykkään.
Hieman miesnäkökulmaa... mä olen jo 60v ja aika paljon elettyä ja koettua takana.
Omilla kokemuksillani tuo ei ole kaikkien ongelma. Joku selviytyy lapsista ilman kuvattuja tappioita. Arvostan suuresti niitä naisia, jotka huomaavat tämän itsessään. He haluavat olla seksikkäitä. Kyse on vain kuinka saavuttaa haluamansa.
Ihan terveydellisistäkin syistä painonhallinta... tiedämme, että 99% miehistä pitää hoikista naisista. Tämä lienee pahin haaste. Liiku, urheile, syö terveellisesti ja kaikki on paremmin sisältä ja ulkoa. Osta seksihepenet (alusvaatteet), niin eihän se mies edes halua niitä riisua ja tissit töttöttää ylöspäin jos haluat. Ainahan sanotaan, että peittely lisää seksikkyyttä.
Ja koska parisuhteessa yleensä se pään sisällä oleva ratkaisee suhteen pysyvyyden niin keskustelu on tärkeintä. Kerro mikä on ongelma ja pääset typeryksistä äkkiä eroon. Hyvät jäävät ja saavat avoimuudestasi lisää intoa.
-frank
Ja miettikää, että aloittaja on nyt jo kymmenen vuotta vanhempi.
Olisi hauska kuulla, onko tisseissä tapahtunut parannusta.
10 vuoden, kahden lapsen, 20 liikakilon ja raskausarpien jälkeen pidän vaimoani edelleen yhtä seksikkäänä kuin alkuhuumassa. Pelkkä vaimoni alastoman vartalon näkeminen saa minut kovettumaan. Joka päivä! Ei sitä intoa mitkään riippuvat tissit lannista.
Sääli ettei vaimoni halua minua kuten ennen!
M33