Siis jos pph:n omalla lapsella on neuvola
niin meneekö se tosiaan sinne neuvolaan koko lapsikatraan kanssa?
Hämmästelen nyt sitä, että enpä itse tykkäisi että pph raahaa lapsiani johonkin neuvolaan pyörimään tälläisenä tautiaikana. Miten siinä edes ehtii lapsia muut lapset jos pitää keskittyä siihen oman lapsen neuvolaan?
Kommentit (12)
niin meneekö se tosiaan sinne neuvolaan koko lapsikatraan kanssa?
Hämmästelen nyt sitä, että enpä itse tykkäisi että pph raahaa lapsiani johonkin neuvolaan pyörimään tälläisenä tautiaikana. Miten siinä edes ehtii lapsia muut lapset jos pitää keskittyä siihen oman lapsen neuvolaan?
ettekö te voi pitää lapsianne silloin kotona, että pph pääsee hoitamaan lapsensa kanssa neuvola-asiaa?
Kyllähän me monet muutkin saadaan käydä työajalla ihan rauhassa oman lapsen kanssa neuvolassa. Ainakin rahoitusalan TES antaa tähän mahdollisuuden.
ettekö te voi pitää lapsianne silloin kotona, että pph pääsee hoitamaan lapsensa kanssa neuvola-asiaa?
Kyllähän me monet muutkin saadaan käydä työajalla ihan rauhassa oman lapsen kanssa neuvolassa. Ainakin rahoitusalan TES antaa tähän mahdollisuuden.
vaan ihan sivusta seuraan puolitutun pph:n puuhaa ja jäin ihmettelemään, että meneekö ne tosiaan noin.
Ette koskaan vie lapsia kauppaan tai leikkipuistoon eikä pph vie muualle kuin omalle pihalle, lapset ei tapaa isovanhempiaan tai heillä ole perheen ulkopuolisia ystäviä, asutte varmasti (pph myös) omakotitalossa jossa ei käy koskaan vieraita, kuinka aikuiset desinfioivat itsensä kotiin tullessaan?
Taudit tarttuu helpommin kassajonossa kuin neuvolassa jossa pintoja sentään desinfioidaan säännöllisesti.
Ihan sama se minulle on, koska lapseni ovat kotihoidossa. Hämmästelin vain sitä, että tosiaanko pph:t kulkee lasten kanssa siellä sun täällä. En ole tuohon asiaan ennen törmännyt. Ja tosiaan hämmästelen myös sitä, että jos pph:lla on vaikka yksi oma lapsi ja vaikka kolme hoitolasta niin miten kummassa hän voi keskittyä oman lapsensa neuvolaan ja hoitaa siinä sivussa ne muut lapset.
Ja kyllä minä olen aika varma, että neuvolassa on aika paljon enemmän pöpöjä niissä kuolatuissa leluissa mitä leikkikentällä saa käsiinsä etenkin hanskat kädessä.
Eikä niitä leluja ja pintoja sieläl päivänmittaan pyyhitä yhtenään.
Kyllähän sen lapsen voi monella alalla viedätyöaikana neuvolaan, mutta ei siihen työaikaa saa käyttää.
Eikös tässä pph:n tapauksessa hoitolapset voi silloin viedä varahoitopaikkaan.
Kyllä meidän pph on järjestänyt hoitolapset siksi aikaa muualle hoitoon että pääsee käyttämään omiaan neuvolassa tai lääkärissä.
Joskus ovat olleet varapaikassa ja joskus minä olen hoitanut.
Huhhuh itsellesi! Sano toi meijän tessille. Voisin jäädä himaan että hoitaja pääsee asioilleen, mutta varahoitopaikat on tätä varten.
Ei voi jäädä vaan himaan! :) Sitävarten se hoitaja on lapsilla kun olen töissä, eikä mun töistä niin vaan lähdetä kun joku ulkopuolinen sanoo. Pomo antaa luvan, jos sitä huvittaa.
Minusta on OK jos hoitaja käyttää lapsensa neuvolassa, tai kaupassa tms. MUTTA yksin ei saa jättää odotustilaan, on kuitenkin vastuussa VAHTIA.
Mun lapsia viedään pitkin kaupunkia tukkaputkella joka päivä.
Tänäänkin on lastentapahtuma ja sen jälkeen menevät Heseen syömään. Joka viikko on muskari, kirjasto, metsäretki ja leikkirinki, lähipuistossa ei käy kuin kerran viikossa vaan vaihdellaan puistoja usein.
Normimenojen lisäksi on teatteria, esityksiä, poniratsastusta, lemmikkipäiviä, lastentapahtumia, taidenäyttelyitä.
Ei tulisi pieneen mieleenkään kieltää viemästä muksuja ja pitää niitä vain 4 seinän sisällä. Oli sitten mitä tahansa lentsuja liikkeellä.
neuvolaan? Pph kun on töissä.