Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Strömsö -ohjelma, mitä mieltä olette siitä?

Vierailija
20.11.2009 |

Minä olen sitä aktiiviseti katsonut, mutta nyt alkaa kyllästyttää. Se on aina samanlainen. Virkataan, virkataan ja virkataan. Maalataan, maalataan ja maalataan.

Olis kiva, jos keksisivät jotain uutta. Mielestäni ohjelman LAATU on jäänyt junnaamaan paikoilleen.

Mitä mieltä ootte?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama vuosi sitten). Joissakin jaksoissa on paljon tylsää, esim. viime jaksossa oli tylsää, kun sitä stylistiä haastateltiin liian pitkään. Olisin halunnut nähdä, kun hän tekee meikin, mutta sitä ei sitten näytettykään, ainoastaan vähän alkua ja lopputulos.

Itse en ole mikään käsityöihminen, mutta silti tykään Strömsöstä juuri sen takia, kun siellä on sellaista näperrystä, mitä en itse ikinä osaisi/haluaisi tehdä. Sitä on kiva katsoa.

Ja se kokki... Miten joku niin limaisen takatukan omaava voi tehdä niin hyvää (tai ainakin hyvältä näyttävää) ruokaa! I love it.

Vierailija
2/15 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvässä ja pahassa.

Näprääminen, junnaaminen ja se sellainen hymistely ärsyttää välillä, mutta onhan se myös turvallista!

Ne sen nikkarit ohjeet kyllä vetää herneen nenään. Kellään kotinikkarilla ei ole sellaista konearsenaalia käytössään yhden avainkaapin tms. tekoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alan olemaan lopen kyllästynyt Strömsö-ohjelmaan. Ennen sunnuntai klo 17:15 oli pyhä hetki nykyään en välttämättä jaksa kattoa edes loppuun asti.

Todellakin taso on laskenut ja pahasti. Ärsyynnyin jo siitä, että niitä hiton uusintoja tuli puolivuotta. Jos ei saa uutta aikaiseksi olisiko syytä laittaa ohjelma muistojen arkistoon.

Vierailija
4/15 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne sen nikkarit ohjeet kyllä vetää herneen nenään. Kellään kotinikkarilla ei ole sellaista konearsenaalia käytössään yhden avainkaapin tms. tekoon.

Ja enemmänkin. Silti se hymyilee strömsön "näin-näppärästi-se-käy-ekalla-yrityksellä-eikä-missään-tule-fibaa" hymistelylle. Toisaalta, kuka jaksaisi katsoa kun möhömahainen kirvesmies kiroilee sautettuaan itseään feinillä ja sahaa kolmatta kappaletta ensimmäisen oltua vino ja toisen mentyä veriseksi sen feinilläsatuttamisen jälkeen?

Musta ohjelma on ihan kiva, vaikka samat jutut toistuukin aika paljon. Ja on siinä sentään muutakin kuin virkkaamista ollut. Jonkun tilkuutyöohjeen mä otin käyttöönkin. (Tosin siinä tehtiin jotain tyynyjä ja mä tein vaan patalappuja. Otin siis vain sen tilkkutekniikan ohjelmasta. Oli ihan kivaa, kun en ollut aikaisemmin uskaltanut ryhtyä tilkkuihin.) Yleensä en kyllä eds näe, että noita olisi tarkoitus toistaa "itse kotona". Viihteeksihän se ohjelma on tehty, ei opetukseen.

Vierailija
5/15 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sitä tekemistä on hauska katsoa, en sen takia, että itse joskus tekisin. Ruokaohjeet on sitten eri juttu, niitä voin joskus hyödyntää.

Yleensä en kyllä eds näe, että noita olisi tarkoitus toistaa "itse kotona". Viihteeksihän se ohjelma on tehty, ei opetukseen.

Vierailija
6/15 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei joka jakso kolahda samalla tavalla, mutta pidän itse tekemisen meiningistä.

Ruokajutut on yleensä tosi hyviä ja pidän kyllä juontajista muutenkin. Hyvä meininki!

Ratulakin on ihan jees, mutta enemmän "tiimaria" kuin Strömsö ja siksi huonompi. Katson kyllä silti Ratulaakin :)

Vierailija
7/15 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on just ne 'pienet kotinikkaroinnit': "nyt valmistamme ihanan wanhan ajan puukelkan lapsille". Parasta on se asenne, että 'tämähän onnistuu ihan helposti kaikilta' kun ne tuhansien eurojen laitteet alkavat laulaa.

On tosiaan jotenkin turvallinen tunnelma siinä ohjelmassa. Tulee mukava fiilis sitä katsoessa.

Vierailija
8/15 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no siksi että se koko touhu on paljon "eksoottisempaa" kuin härmäläiset vastavat ohjelmat. Kauniita nuoria eri puolelta maailmaa kotoisin olevia ihmisiä jotka puhuvat ruotsia kauniilla jännällä nuotilla, ovat pukeutuneita kuin nuket ja koko talo on kuin nukkekoti! Ja tämä tapahtuu siis Suomessa! Taustalla soi psykedeelinen 80-luvun syntikkamusiikki ja voi virittäytyä tunnelmaan mukavan teekupin ääressä. Eli se mitä siellä Strömsössä askerrellaan tai kokataan ei ole se tärkein vaan se tunnelma!

Vierailija
9/15 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vanha rempsallaan oleva puutalo ja kaunis piha, lähipiiri eri puolilta maailmaa ja töissä olen firmassa, jossa puhutaan eri ruotsin aksentteja.

Ei tämä nyt niin eksoottista Suomessa ole.

Vierailija
10/15 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rentoa mutta kuitenkin osaavaa (toisin kuin mielestäni Ratula). 10 v tyttärenikin lempiohjelmia, yhdessä fiilistellään.

Vierailija
11/15 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää pariin vuoteen sitä katsonut ollenkaan. Ruokajuttujen takia joskus katsoin muutaman jakson.

Vierailija
12/15 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan pullean kokin tilalla nyt lävistetty tatskajätkä (jaiks):

Sehän oli harvinainen ohjelma, jota myös finskit katsoivat. Sitten menivät muuttamaan sitä. Nohöh. Minä häivyin kanavilta...

Vierailija
13/15 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strömsö-ohjelmaan on mielestäni tullut liikaa kiirettä, esim.ruokien valmistukseen. Ei ehdi nähdä, mitä aineita on tarkoitus käyttää. 8.4. oli esillä kansallispukuja, joita ei juuri näytetty, kamera seurasi liikaa puhujien kasvoja. Ei saa pilata hyvää ohjelmaa hosumisella!

Vierailija
14/15 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä enää katso sitä.

Vierailija
15/15 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se viiksikokki on huippu!