Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millainen on mielestänne ruma vauva/taapero?

Vierailija
20.11.2009 |

Yleensä sanotaan, että kaikki vauvat ovat nättejä ym. Mutta mielestäni ei todellakaan näin ole, usein näkee kyllä niin rumia vauvoja/taaperoita...että.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan pulleiden ja kaljujen vauvojen edessä olen aivan myyty. Kaikkein ällöin on linnunluinen laiha poikavauva jolla paljon tummaa tukkaa, yäks!

Vierailija
2/39 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka miettii tälläista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt 3v:nä näyttää jo ihan ihmiseltä. Kyllä omatuntoa kolkutti, kun ensimmäinen ajatus synnytyssalissa oli, että helvetti kun on ruma ja ihan peikon näköinen...

Vierailija
4/39 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee mielestäni rumaa vauvaa.

Silmät miten sattuu tekee kyllä...

Vierailija
5/39 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että onneksi moni "ruma" piirre korjaantuu kasvun myötä. Olen huomannut myös kateutta äitejä kohtaan, jotka saavat kommentteja lastensa kauneudesta.

Joillakin vauvoilla on epäsymmetrinen päänmuoto, korvat eriparia, nenä vinossa tai muuten ei niin harmoniset kasvot. Onneksi osa tästä korjaantuu. syntymän jälkeiset turvotukset, pään venymiset ja linttaanvinoon painunut nenä ainakin.

Vierailija
6/39 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso pää kuin mikä :) Ja todella korkea otsa, eikä ole tukkaa.

Varmasti muiden mielestä ruma kauneuskriteerejen mukaan, mutta ei tietenkään itsestäni eli äidistä.

Onhan rumia taaperoitakin...

Vierailija
7/39 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sellanen jolta ne silmät oikeen pullistuu sieltä päästä ja on tosi isot ja raskaat luomet. HYIHYIHYI! Anteeksi jos teillä on sellanen, muttaku se on vaan niin kuvottavaa :D Niin ja jos jonkun tekee mieli kommentoida kuinka ruma minun lapseni on niin antaa tulla vaan :)

Vierailija
8/39 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaameaa.

Sellainen pietarilaisen tubilapsen look, missä sinertävän naaman päällä on kolme hiusta ristissä ja takussa...

Vierailija
9/39 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhin tyttönikin oli "ruma" vauvana ja vielä usean vuoden ajan. Mutta nyt 14-vuotiaana hän on aika nätti kyllä kaikkien kriteerejen mukaan :)

Vierailija
10/39 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaameaa.

Sellainen pietarilaisen tubilapsen look, missä sinertävän naaman päällä on kolme hiusta ristissä ja takussa...

Täh? Suomalaisilla nyt usein on vaalea iho. Pitäisikö lapsia käyttää solariumissa vai? Mitä hittoa!?

Onko ainoa kaunis lapsi tummaihoinen

Vierailija
11/39 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säikähtäneen näköinen, sinertävä, laiha, ei hiuksia, potaattinenä, kukkakaalikorvat, punakka ja näppyinen, toljottavat silmät, alituiseen parkuva

Vierailija
12/39 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on paljon vaaleita ihmisiä, joilla on kuitenkin tummat silmät, ripset ja kulmat...

Ei kaikki ole aneemisia pikkupossuja.

Vierailija
13/39 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on paljon vaaleita ihmisiä, joilla on kuitenkin tummat silmät, ripset ja kulmat...

No kuitenkin usein blondien lapset ovat näitä vaaleakulmaisia ja ripsisiä.

Meilläkin on blondien lapsi, aivan vaaleatukkainen, ripsinen ym. Hän lienee sitten kanssa ruma, vaikkei olekaan possu tms.

Aikamoista...

Vierailija
14/39 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säikähtäneen näköinen, sinertävä, laiha, ei hiuksia, potaattinenä, kukkakaalikorvat, punakka ja näppyinen, toljottavat silmät, alituiseen parkuva

Ei kukkakaalikorvia ole kuin painijoilla :) Kuten miehelläni.

Mutta isot korvat ja pienet silmät...

Vierailija
15/39 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas vaaleat, siniset silmät ja tukan omaava lapsi on kaunis. Pidän sinisistä silmistä.

Olen itse tumma ja ruskeasilmäinen.

Vierailija
16/39 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nyt tasoittuntut. Pienet silmät ja hirvee töpselikärsä. Oikeesti ne oli kumpikin vauvana jotenkin vaan äh. Sitten tuohon päälle vaaleet hiukset ja kulmat niin voih en vaan tykkää.

Nyt siis koululaisina ovat minusta nättejä vaikka edelleenkään en pitä vaaleita hiuksia minään.

Tosin ei tainut miedän esikoinenkaan olla kaikkien mielestä kaunis. Hiukset tuli vasta joskus 1,5 v, mutta minusta hän oli kauneinta maailmassa isot silmät ja tummat kulmat jo vauvana.

Vierailija
17/39 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nyt tasoittuntut. Pienet silmät ja hirvee töpselikärsä. Oikeesti ne oli kumpikin vauvana jotenkin vaan äh. Sitten tuohon päälle vaaleet hiukset ja kulmat niin voih en vaan tykkää.

Nyt siis koululaisina ovat minusta nättejä vaikka edelleenkään en pitä vaaleita hiuksia minään.

Tosin ei tainut miedän esikoinenkaan olla kaikkien mielestä kaunis. Hiukset tuli vasta joskus 1,5 v, mutta minusta hän oli kauneinta maailmassa isot silmät ja tummat kulmat jo vauvana.

Mikseivät vaaleat hiukset ole mitään? Se on nyt usein vaan geeniperimä täällä.

Mellläkin on vaaleatukkaiset lapset, vaikka mies on tummatukkainen. Oma isänikin oli ihan tummatukkainen ja minusta tuli aito blondi.

Vierailija
18/39 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on jonkun mielestä ruma ja jonkun toisen mielestä kaunis. Ihan niinkuin lapsissa tai aikuisissakin. Mua ei ainakaan tippaakaan kiinnosta pitääkö muut mun lapsia kauniina vai rumina.

En muutenkaan IKINÄ ajattele, että "onpa ruma vauva/lapsi/aikuinen". Ei vaan ole mulle missään määrin merkityksellinen asia...

Vierailija
19/39 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun et edes suomea osaa.

Minä en kyllä pidä sinitukkaista ja vaaleansinisilmäistä lasta kauniina.

Vierailija
20/39 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voih, kyllä on olemassa kauniita vaaleita lapsia.

Tummasilmäisiä ja tukkaisia on maailma muutenkin täynnä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme