Mitä teidän lapset tekee juuri nyt? Meillä
Kommentit (23)
esikoinen leikkii huoneessaan kaverinsa kanssa.
8v ja 6½v kävi juuri yöunille.
Mun 5v maalaa Prismasta ostettua hevosenkuvaa, jossa numerot osoittamaan mikä kohta tulee milläkin värillä.
Lapsi, kouluikäinenkin, tarvitsee keskimäärin 11h unta vrkssa. Olen lasten parissa työni puolesta ja allekirjoitan mm neuropsykologien väitteen siitä että suuri osa keskittymisvaikeuksista, adhd:stä yms ongelmista lapsilla johtuu silkasta unenpuutteesta/liian vähäisestä unen määrästä.
Ap
eli juuri tuon 11 tuntia. Nyt toinen on kaverin luona, toinen harrastuksessa. iä t4 ja 6 v
Meidän kylpevät kullannuput menevät nukkumaan klo 20, nukahtavat aina saman tien ja heräätäv klo 7.00. Siinähän se 11 h jo tuleekin.
Kyllä ap varmaan omansa tuntee. Lapset ovat erilaisia.
kello taalla siis puolenpaivan ;)
10vuotias tuli just jalkapallo harkoista ja 6vuotias leikkii vauvan kaa.
Toivoisin kylläki et kaikki jo nukuttais,mut viel valvotaa ainaki reilu tunti.
2 vuotias nukkunut jo 19 lähtien ja 6 & 8 vuotiaat menivät juuri sänkyihinsä, he siis saavat valvoa 19.15 asti, kun kuopuksen nukkumaika 18.45 ja nukahtaa yleensä aina ennen 19 :)
Aamulla heräävät 7-8 välillä, riippuen miten koululaisen koulu alkaa.
matkalaukun (hammasharjat ym tarpeelliset pakattuna) ja kissansa kanssa. Hän leikkii että on Egyptissä. Soittelee sieltä välille minulle kuulumisiaan.
3,5 vuotias on yökylässä, luultavasti pian nukkuu ja 8-vuotias katselee hetken vielä telkkaa, kohta iltapesuille ja nukkumaan.. Isoin lapsi meni juuri suihkuun (mies siis) ;)
ja sen jälkeen suoraan pikaisesti nukkumaan.
tyttäreni leikkii avopuolisoni kanssa tuossa sohvalla vieressä.
2v on isin kanssa iltapesulla ja sitten mennään kaikki lukemaan iltasatu.
Kohta lähtevät nukkumaan.
Lapset 3v, 9v ja 10v.
9v joutuu heräämään 7.45, 10v joutuu heräämään 8.45 ja 3v saa nukkua niin pitkään, kun nukuttaa.
Käytännössä isomman heräävät n. 7.30. Kuopus saattaa nukkua kasiin tai puol ysiin.
Kuopus saa aina nukkua vähintään 11h ja yleensä samaan pyritään myös isommilla.
Meillä 4v. katselee jotain kirjoja, 1v. on rinnalla. Menevät nukkumaan parin tunnin kuluttua.