G: Mitä sinulla on päälläsi nukkuessasi?
Kommentit (15)
nukumme vuorotellen toistemme päällä ja harjoitamme salatieteitä.
Ahdistaa nukkua vaatteet päällä... :(
no alushousut, yöhousut jossa lukee chocolate monster, rintaliivit ja yöpaita..
raskaana ollessa pakko pitää liivejä kun sattuu rintoihin jos vaihtaa asentoa. tämän takia liivit :)
tai ei mitään. Ei ole mminkään laista "tapaa" muodostunut :)
äsken otin päikkärit farkuissa ja villapaidassa. Yöllä vaihtelevasti jotain, riippuu ihan fiiliksestä, ikinä ei kuitenkaan mitään flanellipyjamaa:)
paitsi:
kuukautisten aikaan pikkarit
kylässä paituli+pikkarit
mökillä talviaikaan flanellipyjama+villasukat
Ei ihan tarkene noilla lainauksen varusteilla. Mulla on pitkähihainen ja -lahkeinen pyjama, sen päällä veluurihuppari ja paksut collegehousut, ja niiden päällä paksu aamutakki. Peittona paksu lampaanvillatäkki. Niin ja lämmintä makuuhuoneessa näin illalla 12 astetta, yöllä vähemmän. :/ Huooh, onneksi kohta pääsen täältä Suomeen, jossa oikeasti kylmää on vain ulkona.
Usein villasukat jalassa. Asutaan vanhassa puutalossa, meillä vetää ovista ja ikkunoista, on KYLMÄ.
Missä hiivatissa te asutte?! :D Siperiassa?! :D
-2 (joka siis luuli taloaan +17 kylmäksi)
Ei ihan tarkene noilla lainauksen varusteilla. Mulla on pitkähihainen ja -lahkeinen pyjama, sen päällä veluurihuppari ja paksut collegehousut, ja niiden päällä paksu aamutakki. Peittona paksu lampaanvillatäkki. Niin ja lämmintä makuuhuoneessa näin illalla 12 astetta, yöllä vähemmän. :/ Huooh, onneksi kohta pääsen täältä Suomeen, jossa oikeasti kylmää on vain ulkona.Usein villasukat jalassa. Asutaan vanhassa puutalossa, meillä vetää ovista ja ikkunoista, on KYLMÄ.
Me asutaan Kiinassa nyt. Täällä paikalliset kulkee toppavaatteissa joka paikassa, riippumatta siitä ovatko sisä- vai ulkotiloissa. Ja nukkuvat sähkölämmitteisillä peitoilla. Mä en uskalla niitä käyttää, mieluummin hankin tähän yöpukuvarustukseen lisäksi vielä pipon ja muuta tarpeellista. :D
Missä hiivatissa te asutte?! :D Siperiassa?! :D
-2 (joka siis luuli taloaan +17 kylmäksi)
Tosiaan jossain päin tätä kiinaa on satanut 36mm eli 3,6cm lunta vuorokaudessa, niin siellä on tuhannet ihmiset jumissa moottoriteillä ja kodeissaan ku eivät pääse mihinkään! 13000 siivojaa lakaisee kaduilta lunta. Armeijan tankit on hälytetty apuun putsaamaan teitä. Ja iso bensa-asema ROMAHTI lumen painosta, näin kuvan siitä, siis ihan ohut kerros lunta katolla ja koko pytinki meni kaksinkerroin. Eikö tommoset korttitalot jotka hajoaa parista sentistä lunta, hajoa muka sit jostain tuulenpuuskasta? Tai jos lintu kakkaa katolle?
Mulla on niin ikävä Suomeen, jossa kylmässä tarvii kärvistellä vain ulkona!! Onneksi jouluun on enää lyhyt aika, ja sen jälkeen meidän perhe ei tänne enää palaa.
Usein villasukat jalassa. Asutaan vanhassa puutalossa, meillä vetää ovista ja ikkunoista, on KYLMÄ.