Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttökokemuksia Imse Vimse -kestovaipoista (ÄP 2009)

Vierailija
19.11.2009 |

Onko vaipat toimineet hyvin käytännössä, onko kuori ja vaippaosa riittänyt, vai oletko lisännyt imua? Kuinka pitkään vauva pärjäsi NB-vaipalla?

Itsellä ei ole yhtään kokemusta kestovaipoista ja hankkisin näitä imse vimsejä mielelläni lisääkin, mutta tietysti arveluttaa, jos ne eivät olekaan erityisen hyviä...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoriin olen erittäin tyytyväinen. Eivät falskanneet ja helpot pestä; kuivuvat nopeasti. Istuvuus oli hyvä meitin hoikille lapsille.

Sisävaippa liian heppoinen, meillä tarvittiin lisäimua jo ihan vastasyntyneestä lähtien. Ja kuivuvat hitaasti. Meillä mieluummin käytetty harsoja.

NB-vaipalla ei kovin pitkään pärjätty meillä koska vauvamme olleet kookkaita syntyessään. Viisi viikkoa taidettiin ehtiä kuopuksella käyttää, mutta hän painoikin komeat 4.5 kg syntyessään.

Minä tykästyin Imse Vimseen niin, että mitään muita vaippakuoria en ole jatkoon edes harkinnut. Eli isompia kokoja olen mieluusti lapselle hankkinut ja oikein tyytyväinen olen. Täsmennän vielä, että käytössä nimenomaan ne valkoiset Imse Vimse softit. Luomupuuvillapintaisista kuviollisista ei tykätty; kuivuvat hitaammin ja falskaavat yläreunasta herkemmin koska niissä ei ole sellaista taskua laisinkaan.

Vierailija
2/5 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuori hyvä. Hoikalle vauvalle istuvuus hyvä, meillä meni sinne lähes 6kg asti eli lähes 5kk. Kun taas serkulle olivat pieniä jo 1,5kk jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista ja lisääkin kokemuksia otetaan mielellään vastaan :)

Vierailija
4/5 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkäsin, meillä n. 3-kiloinen tyttö syntyessään, ja menivät muistaakseni ainakin nelikuiseksi. Loppuaikoina taisin vaihtaa vaipan parin tunnin välein, että sinänsä lisäimusta olisi varmaan ollut hyötyä.

Vierailija
5/5 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuaikoina laitoin itse tekemäni bambulisäimun sinne mukaan. Tykkäsin näistä kyllä, kun istuivat meidän vauvalle hyvin. Ainoastaan se oli ensin vähän hankalaa, kun sisävaipassa ei ole mitään kiinnityssysteemiä. Jotkut ovat ommelleet siihen nauhat tai tarrat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä