Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reimatecia ostamallako

Vierailija
19.11.2009 |

korvaatte lapselle yhdessä vietetyn ajan? Peitetäänkö sillä oma huono olo kun oma ura menee lasten edelle?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reimatecistä tulee vaan semi hyvä omatunto.

Mutta Ticket to Heaven se vasta saa oman mielen kukoistamaan ja lapsen hymyilemään! Sanoohan sen jo nimikin.

Kyllä jotkut Lassie-lapset on varmasti onnettomia, olen siitä ihan varma!

Vierailija
2/5 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä hankkimassa lauantai-päivisin ostoshelvetistä, se vaan on niiiin ihanaa kun lapset hikoilevat niissä viimetalvisissa reimateceissään, iskällä on hävytön bissenhimo ja äidillä pukkaa päälle PMS-oireet. Se niinkun yhdistää koko perhettä sellainen shoppaillu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reimatecillähän tämä onnistuu mainiosti :p

Mitens huonoa omaatuntoa paikataan silloin kun haluaa lapselle jotain eikä rahat riitä?

Vierailija
4/5 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan usein reimaa 4 lapsilleni (käytettyinä tai tehtaan myymälästä). Miten se vaikuttaa yhdessä käytettyyn aikaan, eikö sama aika mene Lassien ostamiseen kun Reiman ostamiseen. Olen aina ollut lasten kanssa kotona ja mies ei hirmuisesti tienaa. Ihan "perusduunariperhe" ollaan ja reimaa ostan siksi sillä se pitää milestäni parhaiten kosteuden ulkona sekä pystyy hyvin kerrospukeutumaan..Mielestäni tänä päivänä on turha sanoa että Reima on suurituloisten vaatemerkki, päin vastoin. Suurituloisille kun reima ei enää kelpaa vaan pitää olla muuta muodikkaampaa merkkiä..

Vierailija
5/5 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tänä päivänä on turha sanoa että Reima on suurituloisten vaatemerkki, päin vastoin. Suurituloisille kun reima ei enää kelpaa vaan pitää olla muuta muodikkaampaa merkkiä..

ja jos ette usko niin käykää vaikka joulun pyhien jälkeen Jesper Juniorin alennusmyynnissä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi