Neuvoja pian!
Ongelmana olisi 1-vuotiaan lapsemme kummisetä. Kun hän tulee käymään meillä, hän "leikkii" poikamme kanssa niin, että menee makuuhuoneeseen, ottaa syliinsä, nostaa korkealle ilmaan ja tiputtaa sängylle (vatsalleen). Itse en ole aikaisemmin tiennyt asiasta, kunnes äsken mieheni siitä kertoi (joka oli todella raivoissaan), nyt vaan mietin että... Mitä ihmettä? Miksi hän tekee sellaista? Eikö hän tajua sen olevan vaarallista? Mitä voimme sanoa hänelle? ...jotai hienovaraisesti..
Kommentit (4)
Sanot vain että ei noin saa tehdä ja otat lapsen omaan syliisi. Ei varmaan tajua jos ei kerro.
Enkä nyt tarkoita mitään ajatuksia hyväksikäytöstä, itse suuresti ihmettelisin jos joku tulisi meille kylään, ottaisi vauvan ja menisi tämän kanssa kahdestaan toiseen huoneeseen. Koska ilmeisesti kahdestaan he ovat siellä olleet, koska ette ole asiasta tienneet?
Mikä tuossa on ongelmana? Sanotte, että sellainen on vaarallista.
Meillä on tässä kämpässä niin että kun istutaan olohuoneessa, niin makuuhuone on tuossa vieressä. Ehkä siksi ei olla ihmetelty. Tai, mitä minä olen voinutkaan ihmetellä koska en oo koskaan nähnyt sitä tapahtuvan.
Olemme epäilleet jo hetken aikaa kummisedän mielenterveyttä, puhelee välillä ihmeellisiä asioita, ja muutenkin välillä käyttäytyminen on outoa. Nyt kun kuulin tästä olin kauhuissani!
Lapsemme ei pidä asiasta, enemmänkin on "ulallaan" tilanteesta.
Asialle kyllä tarvitsee ensitilassa laittaa piste, mutta silti, MIKSI hän tekee niin? Kuinka ei voi itse tajuta (AIKUINEN MIES) että se on vaarallista?
ja kiellätte tekemästä sitä. Sanotte sen olevan vaarallista lapselle, vaikka se lapsesta olisi kivaakiin. Myös ilmaanheitto kiinniotto jutuissa kannattaa olla varovainen...