Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaamos/pimeysalakuloisuus :/

Vierailija
18.11.2009 |

Mistä ihmeestä löydätte virtaa näinä pimeinä päivinä? Minua ei huvittaisi yhtään mikään. Täytyy lähteä ulos, laittaa ruokaa, välillä siivota, leikkiä lapsen kanssa yms... Kaikki nämä vaatii jumalattomia ponnisteluja ja tuntuu kuin olisi koko päivän pala kurkussa :( Joka vuosi sama homma. Vasta kun tulee lunta ja on edes hieman valoisemman oloista niin "oireet" katoavat. Kellään vinkkejä sitä odotellessa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole vielä viitsinyt hakea niitä mutta kohta taitaa olla viimeinen keino selviytyä, kun en enää jaksa tehdä koko päivän aikana mitään. Mulla sama ongelma, oireet katoavat kun lumi tulee maahan ja päivät pitenevät / tulee pakkassäät. Tämä oireyhtymä on vuosi vuodelta pahempi.

Vierailija
2/3 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kokeilkaa kirkasvalolamppua, se auttaa ainakin minulla. Kannattaa noudattaa ohjeita eli pitää sitä tarpeeksi lähellä ja muistaa katsoa sitä välillä. Älkää sitten liikaa kuitenkaan innostuko, jos sitä koko päivän tuijottelee, saa pään kipeäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kärsii tästä lumettomasta kaamoksesta, mutta kun lunta tulee, on hiukan valoisampaa ja helpompaa. Tehokkaita kotikonsteja kaamoksen helpottamiseen on olemassa, kuten liikunta, ruoka ja lisäravinteet, etenkin D-vitamiini, kirkasvalohoito ja jos ei muu auta niin voi matkustaa aurinkorannalle, se helpottaa.

Kirkasvaloa on tehokkain käyttää heti aamulla, mutta tarvittaessa voi myös pitkin päivää ottaa annoksia. Illalla ei kuitenkaan enää, muuten menee unirytmi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi