Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PRKL! Nyt niitä töitä mulle ja heti! Kaikkea olen jo yrittänyt

Vierailija
18.11.2009 |

Tarvitsen töitä, tahdon tehdä töitä ja osaankin tehdä muutamilta eri aloilta hommia, mutta kun ei löydy sitten yhtään mitään. Hakemuksia laitan mutta edes haastatteluihin en pääse. Ei auta vaikka kuinka hienon hakemuksen tekisin, tai vaikka paikassa olisi valmis nettilomake joka pitää täyttää eli kaikilla samanlainen hakemus.

Nyt laitoin pari hakemusta lisää ja kaikki toivomaan että tärppää. Minulle kelpaa niin osa-aikatyö kuin pätkätyökin, muiltakin kuin omalta alaltani.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä olis yks raskaana oleva nainen..

mie kun en saa sheivattuu itse sääriä ja bikinirajoja kun en kunnolla näe enää tuon mahan alle niin voisin maksaa sulle jos tulisit mulle henkilökohtaiseksi avustajaksi loppuraskaudessa :DDD

siin sulle töitä! :)

Vierailija
2/9 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelpaa vaikka tällainenkin työ, eipähän ole ainakaan turhan vaativaa :D

T:ap

täällä olis yks raskaana oleva nainen..

mie kun en saa sheivattuu itse sääriä ja bikinirajoja kun en kunnolla näe enää tuon mahan alle niin voisin maksaa sulle jos tulisit mulle henkilökohtaiseksi avustajaksi loppuraskaudessa :DDD

siin sulle töitä! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vinkki kuitenkin. Onko se sinun hakemuksesi niin hyvin kirjoitettu kuin uskot JOS et kerta pääse edes haastatteluihin.

Nyt otat hakemuksesi käteen ja suhtaudut siihen TOSI kriittisesti ja kirjoitat kaiken uudelleen. Mieti mitä työnantaja haluaisi kuulla, sinun täytyy myydä itsesi ensin haasttateluun ja sitten vielä haastattelussa siihen työpaikkaan.

Anna vaikka miehesi ja muutaman ystävän lukea hakemus läpi ja antaa korjaus- & muutosehdotuksiaan.

Onnea työnhakuun.

Vierailija
4/9 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muista(kaa) että työvoimapula? on hoidossa kiitos Matin ja Astridin :)

Vierailija
5/9 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta jo yli vuoden, ja kahteen kk ei ole tullut MITÄÄN vastauksia mistään. Onneksi mä sentään teen vuokratyötä jonkun verra, tyyliin 12 h viikko. Repikää sitä.

Vierailija
6/9 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mallihakemuksia ja ohjeita hakemusten tekoon, enkä ole jumahtanut vain yhteen tyyliin vaan kokeillut erilaisia joten ei ainakaan joka kerta voi vika olla ollut hakemuksessa. Itseäni ja taitojani olen koittanut kehua kovasti, kuitenkaan liikaa leuhkimatta.

Ja lisäksi joissakin paikoissa on tosiaan ollut nettilomake, jossa laitetaan vaan rasteja ruutuun ja kirjataan edelliset työpaikat, joten niissä ei voi olla vika siinä että olisin huonosti hakemuksen kirjoittanut.

Masentaa kun joka kerta innostun kun näen uuden työpaikkailmoituksen, ja joka kerta joudun pettymään :(

T:ap

Yksi vinkki kuitenkin. Onko se sinun hakemuksesi niin hyvin kirjoitettu kuin uskot JOS et kerta pääse edes haastatteluihin.

Nyt otat hakemuksesi käteen ja suhtaudut siihen TOSI kriittisesti ja kirjoitat kaiken uudelleen. Mieti mitä työnantaja haluaisi kuulla, sinun täytyy myydä itsesi ensin haasttateluun ja sitten vielä haastattelussa siihen työpaikkaan.

Anna vaikka miehesi ja muutaman ystävän lukea hakemus läpi ja antaa korjaus- & muutosehdotuksiaan.

Onnea työnhakuun.

Vierailija
7/9 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiysloman jälkeen. Toivottavasti firma menisi konkkaan ennen töihinpaluutani.

Olisin mielelläni kotona ja saisin parempaa liksaa työttömänä kuin kotihoidontuella.

Vierailija
8/9 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmat työttöminä, minä sekä mies ja aktiivisesti mies hakenut töitä vuoden, pari pätkähommaa on välissä ollut. Mä taas olen hakenut aktiivisesti töitä 8kk, eikä mitään tulosta. Viisi lasta elätettävänä, joten kyllä ne työt rupeaisi jo todella tarpeeseen tulemaan. Eli et ole ap ainoa jota työttömyys vituttaa!

Vierailija
9/9 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen huomannut saman että näinä aikoina on tosi vaikea päästä haastatteluun.. Keväästä asti olen laittanut hakemuksia ja nyt tuli vihdoin yhteen paikkaan haastattelukutsu..Itsekin mietin että mikä hakemuksessani voi olla vialla kun en pääse edes haastatteluun ja muutin hakemustani hieman jolloin vihdoin tärppäsi. Toki ei ole mitään takeita että saan paikan vaikka haastatteluun pääsinkin mutta on sekin edes jotain edistystä. Tsemppiä ja onnea sinulle työnhakuun!!