Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päättävätkö teillä teinit itse nukkumaanmenoajoistaan?

Vierailija
18.11.2009 |

Miten tämä nyt oikein nykyään perheissä menee? Saako sinun 14-vuotiaasi hillua valveilla vielä klo 23 arkena jos haluaa? Millaisia sääntöjä teillä on tästä?

Kauhulla ajattelen, että onko se tosiaankin niin ettei teiniltä enää edes voi vaatia mitään! Itse en kyllä valvonut tuon ikäisenä pitkään. Vasta joskus lukioiässä aloin itse päättää miten pitkään valvoin (ja silloin valvoin liian myöhään).

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkumaan 22-23 aikaan, riippuen harjoituksista.

Eikä itse halua mennä myöhään nukkumaan, tietää jo syy-seuraus-suhteesta sen verran, että aamulla väsyttää, jos valvoo pitkään. ;)

Vierailija
2/7 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo 23.

Vielä ala-asteikäisenä pystyin määrämään. Ysiltä oli sängys. Yläasteella on sitten rajat vähän venyneet.

Mutta klo 23 pitää olla valot pois.

Mutta poika (15) nukkuu kyllä liian vähän. Toisaalta ei ongelmia ylösnousun kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka "kaikki" saavat olla koneella vaikka koko yön. Meillä ollaan sangyssä viikolla kello 22. Lukea voi vähän sängyssä senkin jälkeen

Vierailija
4/7 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka "kaikki" saavat olla koneella vaikka koko yön. Meillä ollaan sangyssä viikolla kello 22. Lukea voi vähän sängyssä senkin jälkeen

tehdään iltatoimet ja mennään nukkumaan. Ysiluokkalainen tulee viikolla kotiin klo 21, viikonloppuna 21.30.

Vierailija
5/7 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietokoneella pelataan kerran viikossa

Vierailija
6/7 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanovat jossain vaiheessa iltaa, että nyt menen nukkumaan. Eipä juuri ole tarvinut vääntää kättä aiheesta, kun eivät valvo minusta liian myöhään.

Vierailija
7/7 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta se olisi parempi klo 22, mutta tytär on sitä koettanut ja uni ei vaan tule. Joten hän lukee tai piirtää että uni tulisi paremmin.