Paljasta yksi asia jota miehesi ei sinusta tiedä!
Kommentit (5)
siis mitä tolla tarkotat?
noh, mun mies ei pidä siitä että jätän lasit puoltäysiks.
Vasta viime viikonloppuna muutaman tuttavapariskunnan kanssa pelasimme jotakin parisuhde-peliä (nimeä en muista), jossa piti siis vastata kysymyksiin tyyliin "puolisosi lempiväri" jne. Me hävisimme pelin ihan 10-0, ja tästä lopputuloksesta voi päätellä, ettei mieheni tiedä minusta oikeastaan yhtään mitään.
Hän ei tiedä/muista vaatekokoani, kengännumeroani, lempiväriäni, silmieni väriä, siskojeni nimiä... Uskomatonta kyllä, ottaen huomioon, että olemme olleet yhdessä viisi vuotta, ja meillä on kaksi lasta.
siis mitä tolla tarkotat? noh, mun mies ei pidä siitä että jätän lasit puoltäysiks.
Vasta viime viikonloppuna muutaman tuttavapariskunnan kanssa pelasimme jotakin parisuhde-peliä (nimeä en muista), jossa piti siis vastata kysymyksiin tyyliin "puolisosi lempiväri" jne. Me hävisimme pelin ihan 10-0, ja tästä lopputuloksesta voi päätellä, ettei mieheni tiedä minusta oikeastaan yhtään mitään.
Rintaliivieni koko on yksi. Listasta tulisi kyllä tosi pitkä jos kaiken laittaisi, olin sentään 36-vuotias kun tapasin hänet. Ei ole tullut ihan joka nurkkaa menneisyydestäni kaivetuksi.