Miten joku nainen voi käyttää siteitä? Jatkuvasti saa olla nykimässä paikoilleen
Kommentit (16)
ja housut sottaantuu.
niin itse siis käytin aiemmin aina siteitä. en tiedä miksi mutta kaitpa mä en aiemmin ole osannut laittaa tampoonia tarpeeksi syvälle että pysyisi paikallaan. kotona ei koskaan puhuttu yleensäkkään kuukautisista saatikka tampooneista.
Nyt kolmekymppisenä perheenäitinä olen vasta tajunnut kuinka mukavaa on kun voi käyttää tampooneja, menkkoja ei juurikaan edes huomaa.
Suosittelen kyllä muillekin jotka niitä ei vielä käytä, taikka sitten siirtykää suoraan kuukuppeihin;)
Ei mitään ongelmia. Always mulla myös.
Kyllä nykyajan siteet pysyvät ihan pitelemättä paikoillaan.
Käytän siteitä gynegologini suosituksesta, koska tamponit aiheuttavat minulle tulehduksia. Samoin tietyn merkkiset siteet lisäävät tulehdusherkkyyttäni, joten merkilläkin on merkitystä. Pikkuhousunsuojia en harrasta lainkaan.
Miten joku nainen jaksaa muuten nähdä vaivaa siitä, mitä muut naiset housuunsa tunkevat?
kun vuodot niukkenivat. No nyt ei ongelmaa senkään vertaa, kun hormonikierukan ansiosta vuodot todella niukat.
Siteitä en tarvitse, vain pikkuhousunsuojia. Kerran 2 kk tulee vaaleanpunaista valkovuodon tyylistä vuotoa, kiitos hormonikierukan.
vaan tamponia, mutta meikäläisen on käytettävä SEKÄ tamponia että sidettä menkkojen 4 ekaa päivää! Ja yöksikin on laitettava molemmat, sillä jos tamponia ei ole, niin aamulla kun nousen sängystä, on verta housut ja lattia valtoimenaan sillä sitä tulee järjettömät määrät. Ja 7-8 päivää kestää menkat yhteensä. Että turha on tulla ihmettelemään miksi en käytä vain jotain tamponia..en ikinä voisi luottaa siihen kun sidekin on ihan veressä aina tamponista huolimatta!
inhoja, rapisevia hautovia ja haisevia (vaikka vaihtais usein ja töissä ei pääse vaihtamaan tarpeeks usein). Pidän niitä vain ja ainoastaan jälkivuodon aikana. Tamponit on mukavia ja huomaamattomia.
Minusta tamppoonit ja kuukupit sekä yleensä kaikki kuukautissuojat, jotka laitetaan sisälle lisää tulehduriskiä. Tämä on siis oma mielipiteeni ja pidän siitä omalla kohdallani kiinni. Kunnolliset pikkuhuosut ovat tärkeät siteitä käytettäessä. Ne ei todellakaan tarvitse olla mitään maxi sloggeja vaan sopivan kokoiset, jokaisen omaan hanuriin soveltuvat. Ikinä mulla ei ole ohivuotoja tai mitään. Kuukautiset kestävät 4-5 päivää.
liputtaa kestositeille!!! Ja varsinkin jos on taipuvaisuutta hiiva- yms. tulehduksiin. Ovat niiiiin paljon mukavampia eikä hiosta eikä tunnu muutenkaan. Ei rapise tahi muuta.
Minusta tamppoonit ja kuukupit sekä yleensä kaikki kuukautissuojat, jotka laitetaan sisälle lisää tulehduriskiä. Tämä on siis oma mielipiteeni ja pidän siitä omalla kohdallani kiinni. Kunnolliset pikkuhuosut ovat tärkeät siteitä käytettäessä. Ne ei todellakaan tarvitse olla mitään maxi sloggeja vaan sopivan kokoiset, jokaisen omaan hanuriin soveltuvat. Ikinä mulla ei ole ohivuotoja tai mitään. Kuukautiset kestävät 4-5 päivää.
kuukupit ei lisää mitään tulehdusriskejä!
- kokeilin kuukuppia, en enää ikinä vaihtaisi pois-
Ei ehkä kannata kommentoida, jos ei osaa ymmärtää luettua.
kuukupit ei lisää mitään tulehdusriskejä! - kokeilin kuukuppia, en enää ikinä vaihtaisi pois-
tamponeja, ettei vedä vahingossa kierukkaa tamponin mukana ulos. Että siksi siteet.
alapäähän. Aina on inhottanut. Sitten vielä lääkäri puhui radiossa niistä valkaisuaineista ja sen jälkeen ei ole huvittanut käyttää tamponeja senkään vertaa. Pahimpina vuotopäivinä laitan joskus sekä siteen että tampoonin. Toki ei noi siteetkään mitään luonnontuotteita ole, mutta niitä ei sentään tungeta sisälle.
on niin paljon helpompi ja mukavampi kuin mikään side ja tamponi! Olen käyttänyt sitä vähän yli 2 vuotta, ja muistan, miten vaivalloisia ja inhottavia oli kuukautiset ennen sitä. Yliopiston vessanovessa oli kerran kirjoitus "kuukuppi on poistanut kuukautisiin liittyvän vitutuksen" ja allekirjoitan sen täysin!
on niin paljon helpompi ja mukavampi kuin mikään side ja tamponi! Olen käyttänyt sitä vähän yli 2 vuotta, ja muistan, miten vaivalloisia ja inhottavia oli kuukautiset ennen sitä. Yliopiston vessanovessa oli kerran kirjoitus "kuukuppi on poistanut kuukautisiin liittyvän vitutuksen" ja allekirjoitan sen täysin!
onko sulla sit vääränmallinen side??
t: always ;)