Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada itseään niskasta kiinni kun kaikki kaatuu siiheen samaiseen niskaan?ov

Vierailija
17.11.2009 |

Eli olen ollut kai jotenkin masentunut tai ahdistunut, en oikein tiedä mutta asiani olen sössinyt. Jotenkin pitäisi saada taas ryhtiä elämään ja lopettaa yletön mässäily ja aikaansaamattomuus.

Tällä hetkellä päiväni menee siinä, että surffailen netissä ja syön suklaata :(

Laskut kasaantuu eikä rahat riitä. Välillä tuntuu että kaikki tosiaan kaatuu niskaan ja on ihan turha yrittää mitään. Sitten joskus harvemmin saan energianpuuskan ja päätän tehdä asialle jotain. Laitan työhakemuksia menemään ja suunnittelen miten alan rakentamaan parempaa elämää. Mutta sitten yhdestäkään paikasta mihin olen hakenut ei kuulu mitään, en pääse edes haastatteluihin. Käy ahdistamaan entistä enemmän ja tuntuu aina vaan turhemmalta edes yrittää kun ei mikään onnistu.

Miten saisin nyt tämän kierteen katkaistua? Lääkäristä en saa apua sillä en ole "tarpeeksi" masentunut, yritin jo :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla vähän sama tilanne. Jotenkin elämä ei oo ihan hanskassa. Kirjaston kirjat jää palauttamatta ja on niin myöhässä että menee perintään. Sitten unohdan maksaa sen perintätoimistonkin kirjeen...Kaikki kasaantuu ja sitten tulee tietty kalliiksi maksella kaikkea myöhässä kun tulee huomautuskuluja päälle. Mä mässäilen kanssa suklaata mutta kun ruoka ei muuten maistu niin paino vaan tippuu. Mulla ei oo tarvetta etsiä työtä kun olen äitiyspäivärahalla vielä...Mutta haluaisin olla sellainen napakka ja aikaansaava ihminen. Mutta täällä laahustan tukka rasvaisena.

Vierailija
2/6 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikutat ihan samanlaiselta kuin minäkin :(

Minullakin jää ne kirjaston kirjat palauttamatta, nytkin on varmaan ties kuinka paljon maksettavaa sinne. En tiedä miksi niitä laskuja ei saa ajoissa maksettua, turhauttaa kun on mennyt useita satasia pelkästään perintäfirmojen palkkioihin yms. Niilläkin rahoilla olisi ollut muuta käyttöä.

Tälläkin hetkellä on kaksi suklaalevyä kaapissa, yhden jo söin tänään ja se on aika hyvin, yleensä menee enemmänkin. Mistään ei tunnu apua saavan ja ahdistus lisääntyy koko ajan. Tsemppiä sinulle kuitenkin sinne, jospa me tästä vielä jotenkin noustaan

T:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos mulla olisi vaihtoehto, makaisin sohvalla ja katsoisin vaan telkkaria ja söisin suklaata kilokaupalla.

Mikään ei huvita, kaikkeen tekemiseen joudun pakottamaan itseni. Ei huvita edes tavata ystäviä tai puhua kenenkään kanssa puhelimessa - pakotan itseni ylläpitämään sosiaalisia suhteitakin.

En tiedä miten parantaa tilannetta.

Vierailija
4/6 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin kukaan ei varmaan jaksaisi tulla tapaamisiin

T:ap

Vierailija
5/6 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sina olet arvokas ihminen niin kuin olet ja sitten kun loydat ne asiat jotka tekevat sinut onnelliseki, ni olet juuri siella missa pitaakin.

Vierailija
6/6 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin kukaan ei varmaan jaksaisi tulla tapaamisiin T:ap

Loistavaa, mustaa huumoria ;D