Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävimmät huuto.net-asiakkaat tai -myyjät.

Vierailija
17.11.2009 |

Mitkä ovat ärsyttävimmät kokemuksesi huuto.netissä myyjänä/ostajana? Oletko mielestäsi saanut epäreilua palautetta myyjänä/ostajana?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko antaa väärän kuvan. Tarkoituksena ei siis ole paljastaa nimimerkkejä, vaan kuvailla ostajaa/myyjää, joka oli ärsyttävä. Eli mikä hänestä teki ärsyttävän.

Mulla on huuto.net-ura vasta niin alussa, ettei vielä ole ehtinyt tulla vastaan huonoja kokemuksia. Olisi kiva tietää, mihin kannattaa varautua.

Vierailija
2/18 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus yli 5 vuotta sitten myymässä siellä milloin mitäkin, ja kerran kaapista löysin kerran kokeltun ripsarin ja päätin myydä senkin pois kaapista pölyttymästä. Punnitsin ripsarin ja totesin sen olevan sen verran painava, ettei mee yhellä postimerkillä lehetettynä, katsoin sitten postin sivuilta ne postikulut ja ilmoitin asiallisesti myynti-ilmoituksessa.

Ripsari huudettiin, ja kas, myyjä ei suostunutkaan maksaa niitä ilmoittamiani postikuluja, kun hän LUULI, ettei ne oikeesti ole niin isoja. Sain kaiken lisäksi siitä negatiivisen palautteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kehtaa vielä antaa negan omasta idioottimaisuudestaan? Kai säkin annoit sille negan?

Ripsari huudettiin, ja kas, myyjä ei suostunutkaan maksaa niitä ilmoittamiani postikuluja, kun hän LUULI, ettei ne oikeesti ole niin isoja. Sain kaiken lisäksi siitä negatiivisen palautteen.

Vierailija
4/18 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ilmoitan, että kulut on tämän ja tämän verran, ostaja alkaa vinkumaan että eihän nyt noin paljon voi olla, viime viikolla ostin vastaavan ja pk oli puolet vähemmän...

Myös sellaiset joiden perään saa kysellä aikooko maksaa. Ja maksu tulee sitten parin viikon viiveellä, eikä mitään yhteydenottoa.

Vierailija
5/18 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kehtaa vielä antaa negan omasta idioottimaisuudestaan? Kai säkin annoit sille negan?

Annoinhan minä toki! Ja selitin vieläpä koko homman palautteessa. Mutta mitäpä se mua hyödyttää? MULLA on se negatiivinen palaute siinä ja pysyy. Noh, eipä se kuitenkaan muita näytä haittaavan...

t:3

Vierailija
6/18 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Myyjät, jotka lätkivät negoja, jos maksu ei ole tilillä kahdessa päivässä, siitä viis, vaikka välissä olisi joulu tai muu pyhä tai kohde on sulkeutunut perjantaina ja ostajalla on eri pankki.

-Turhan vinkujat, jotka löytävät tuotteesta kuin tuotteesta jotain vikaa (esim. nuppiksen kokoisen reiän tai vastaavaa).

-Postikuluista tinkaajat, eihän nyt yli 3 senttiä paksu kirje voi maksaa niin paljon, kyllähän se tulee kirjemerkillä!!! Kun kerta on niin kevyt!

Vierailija
7/18 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en pääse hakemaan....hei sulla oli huudossa tällainen,sulkeutui, mutta onnistuisko jos toisit sen vaikka minulle, kun auto on siellä/täällä. Argh.

Vierailija
8/18 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti aika kiireinen henkilö kun ei paria päivää malttanut odottaa.

Myin jonkun pienen tavaran ja maksu tuli ajallaan joten laitoin paketin postiin. Sinä päivänä en nettiin mennyt, ja seuraavana päivänä kun tarkistin sähköpostia niin siellä oli tiukkasävyinen viesti tältä huutajalta jossa vaadittiin antamaan palaute. Kaupasta ei kiittänyt eikä laittanut mitään terveisin "Anneli" vaan tivasi vain palautettaan.

Kovin oli kiire palautteella, yleensä laitan ne sitten kun seuraavan kerran menen Huutonetin sivuille, kuitenkin aina 2-4 päivän sisällä...

Vierailija
9/18 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sitä ei ole ilmoituksessa sanottu.

Vierailija
10/18 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sitä ei ole ilmoituksessa sanottu.

Vähän vaikea kuule mainita tollasta reikää, joka näkyy SUURENNUSLASILLA! Haloooooooooo, onks valoo??!!

Isot reiät on asia erikseen.

Vierailija
11/18 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä joitten elämä pyörii täysin huutiksen ympärillä. Jos et heti vastaa ja heti laita rahoja tilille, saat negan.

Sain itse kerran tosi kamalan viestin, opiskelin iltakoulussa ja ilmoitin myynti-ilmoituksessa postitan perjantaisin, kun silloin ei ollut koulua. Kyseisenä perjantaina oli todella kova lumimyrsky, niin kova että päästiin ihan kymppiuutisten loppukevennykseen ja kotimatka kesti niin kauan että posti oli mennyt kiinni. Olisin voinut mennä pääpostiin keskustaan, mutta siinä säätilanteessa ei sekään olisi voinut olla varman.

Joten postitin paketin maanantaina, kävin ruokatunnilla sen postiin heittämässä ja kun paketti meni ostajalle, näki lähetyspäivämäärän ja oli tosi vihainen.

Ei antanut palautetta lainkaan, se oli hänen rangaistuksensa mulle.

Mun olis pitänyt ilmoittaa hänelle perjantai-iltana että posti lähteekin vasta maanantaina. Sinänsä ihan yes, mutta muutenkin jos viet postiin perjantai-iltana, se ei välttämättä lähde eteenpäin vasta kuin maanantaina + kyseessä oli KESÄverhot, joilla ei talvella tehnyt yhtään mitään.

Mä inhoan-inhoan-inhoan yli kaiken sellaisia, jotka eivät voi laittaa otsikkoon mitä sisällä on

www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=120318508

tässä on sisällä arvokortti, risteilyn hinta on posketon. Siitä huolimatta otsikko ei kerro vaan menen sitä klikkaamaan.

Toiset pöllöpäät ovat niitä jotka eivät laita postikulujen hintoja. Mä en ikinä huuda moisia. Olen huutanut ja myyjä päätti että pitää maksaa joku extra, mutta kieltäydyin. Me vaihdettiin varmaan 20 viestiä siitä että selitin miksi ei tarvitse tavallista solmiota laittaa minun maksamaani kuplamuoviin ja lisäksi pakata niin että siitä tulee maksikirje. Kyllä, näin pöllöjä on olemassa.

Nyt kun näen kohteen, jossa ei ole postimaksuja merkattu, en edes kysy summaa vaan etsin toisen tuotteen mitä huudan.

Mä asun itse Helsingissä ja mulla on pieni lapsi ja en käy jatkuvasti keskustassa. Kohteessa lukee nouto/postitus ja joka kerta kun menee myynti umpeen multa kysytään missä tavataan. Aina sanon nouto kotoa tai postitus ja siinä vaiheessa aletaan nipottaa kun se on niin kaukana. Joo, yhtä kaukana oli kun laitoin tuotteen myyntiin kun on nytkin.

Vierailija
12/18 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos et laita, saat neutraalin.

Mä olen tälläiselle laittanut suoraan negan ja sanonut viestikenttään kaikki sujui ok, mutta myyjä ( nainen, aina nainen ) mankui niin rumasti palautetta, että en viitsinyt valitusta kuulla. Kostonegahan siitä aina tulee, mutta hyvin käy muutenkin kauppa.

Palautteen antaminen on vapaaehtoista, toivottavasti kaikki sen tajuaa.

Vierailija
13/18 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta reikäinen vaate on reikäinen vaate ja siitä tulee ilmoituksessa mainita.

Itse en osta huutonetissä juuri mitään (juuri siksi kun joukkoon mahtuu näitä, joille ei kuntoluokitus oikein ole tuttu asia), myyn suurimman osa perheelle tarpeettomasta tavarasta. Ja p.s. reikäiset käytän rätteinä tai laitan lumppukeräykseen.Kaksi kertaa olen myynyt lasten housut, joissa polvessa on ollut 1mm x 1mm reikä. Myyntiin laitoin siksi, että kummallakin kerralla housut olivat kerran käytössä olleet. Reiästä mainitsin ilmoituksessa (näinhän rehellinen myyjä tekee).

Vierailija
14/18 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huusin kestovaippapaketin lokakuun loppupuolella ja kaupat sujui omasta mielestäni ainakin hyvin. Laitoin myyjälle palautteen kaupasta heti kun sain tuotteen itselleni ja sain tarkistettua että tuote oli sellainen kuten pitikin. Itselleni en ole vieläkään saanut palautetta kaupoista. Onko korrektia "muistutella" myyjää antamaan oman palautteensa?

Vierailija
15/18 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joillakin ei ole edes aikaa käydä koneella kirjoittelemassa. Itse laitan sittten kun ehdin ja muistan, on todella tärkeämpiäkin asioita rästissä.

Vierailija
16/18 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienestä reiästä tulee isompi reikä. Ja jos niitä alkaa paikkailemaan, se vie aikaa, reikä näkyy vielä selvemmin ja vaatteesta tulee ruma. Joten mainittava tieto.

Vierailija
17/18 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehnyt kauppaa.

kerran yks huusi ensin multa yhtä pukaua ja sitten soitti et jos huutaa niin et saa sen saako maksuaikaa. Sovittiin et saa maksuaikaa. Huudon sukeuduttua soiitti taas ruinatakseen hinnan alennusta tuotteesta jonka oli itse vapaaehtoisesti itselleen huutanut. Arvaa annoinko, ihan kuin ois ollu mun vika et hutosumma nousi aika korkeaksi.

Sit yks laiito neutraalinpalautteen kun vaatteen väri ei lopulta ollutkaan sellainen kuin luuli. Kohteen kuvauksessa oli useampi kuva siitä ja ei hakiessaan maininnu mitään tuosta väristä.

Yks taas alko ruinata tiukkaan sävyyn palutetta ja laittoi vielä et jos en osaa katso ohje huutiksen sivuilta. Olin noutanu paketin päivällä ja kun iltasella avasin koneen oli moinen viesti odottamassa. Hän kun oli katsonuit postin paketin seurannasta et olin hakenut paketin. Mun ois varmaan saman tien pitäny mennä kotiin palautetta kirjoittamaan.

eräällä oli tietokone murheita(?) jotka estivät yhteydenottoihin vastaamista yli viikkoon kohteen sulkeuduttua kunnes sai negan. Kone tuli kummasti kuntoon smana tien...

Eräs ehdotti suoraa kauppaa tuotteista joita ei vielä ollu laittanut huutikseen mut halus ne laittaa sinne siks aikaa et laitan yhen huudon ja voi sulkea sen sit,jotta saa palautteet!

Vierailija
18/18 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja haaleakin tahra on tahra. En koskaan ostaisi tällaista vaatetta ja ärsyttää jos ei ole kuvauksessa mainittu. Joo, olen nipo. Toisaalta olen saanut kiitosta siitä, että kuvailen pikkuviatkin tarkkaan eli onneksi yhtä nipot ostajat ovat löytäneet minut.

Ylisuuret tai merkkaamattomat postikulut ärsyttävät. En käy postikuluja kyselemään enkä huuda jos niitä ei ole merkattu kohteeseen, koska tuli uran alkuaikoina ylläreitä. Joskus postikulut merkattu paketin mukaan jutussa jolle riittäisi max 1,60. Jätän nämä kohteet aina huutamatta vaikka olisivat kuinka hyviä eli myyjän vahingoksihan se jää.