Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipiteitä verhosta. Onko esim. olohuoneen verhon oltava aina maahan asti

Vierailija
05.01.2009 |

vai olisikotyhmää jos verho jäisi n 5-10 cm lattiasta?

mielipiteitä kiitos

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/28 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota ei oikeastaan tiedä kuin kokeilemalla. Huomaat kyllä parissa viikossa jos huoneuston feng shuit ovat pielessä. Kotisi alkaa ikäänkuin karkoittaa sinua. Vaihda viimeistään silloin toiset verhot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin robotti-imurin kanssa lattiaan asti ulottuvat verhot ovat hankalat.

Vierailija
24/28 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyspitkän ovat tyylikkäät, sentti pari lattiasta. Tyylittömimmät ovat 10-20 cm lattiasta, näyttää siltä että kangas loppunut kesken.

Vierailija
25/28 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on verhot n. 10-15 cm lattiasta. Verhotanko on katossa ja kaupasta ei löydy valmiina yli 250 cm pitkiä verhoja. Toki voisi itse ommella pidemmät kankaasta, mutta näillä mennään.

Yksi vaihtoehto olisi ostaa uusi verhotanko ihan ikkunan yläpuolelle ja käyttää lyhyempiä verhoja. En osaa hahmottaa, mikä olisi paras.

Vierailija
26/28 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pidättekö sitten niitä täyspitkiä verhojanne aivan iloisesti kiinni pattereissa?

Patterit ovat historiaa. Nykyään on uusissa asunnoissa lattialämmitys.

Ap:lle sanoisin, että verhon oikea pituusmitta on n. 2 cm lattiapinnasta. Näin vältyt pölyhelmalta sekä kituiselta vaikutelmalta.

Jotkut haluavat nyt näitä lattiaan "nojaavia" aavistukse ylipitkiä verhoja, mutta se näyttää pikemmin siltä, että mittauksessa on tullut virhe. Täydelliset verhot juuri ja juuri hipovat lattiaa.

Vierailija
27/28 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina lattiiaan asti siten, että jätetään siivousvara eli verhot eivät ole rytyssä lattialla. Se on kauhean näköistä, jos verhot ovat rytyssä lattialla. Eikä ole kovin tyylikkään näköistä, jos verhot ovat liian lyhyet.

Vierailija
28/28 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on olohuoneen ikkunassa 160cm pitkät verhot eli ikkunalaudan alapuolelle noin 10cm ja sama verhotangosta syvennyksen reunaan. Itse olen tyytyväinen. Meillä on lattialla ryömivä vauva ja kissa repii pidempiä verhoja. Siivouskin helpompaa.