Olen jotenkin niin onneton ja yksinäinen.
Olenkohan masentunut. Tuntuu ettei kaverit pidä yhteyttä, miestä ei kiinnosta ja kaikki aika kuluu vain lasten kanssa. En edes muista milloin olisin käynyt yksin jossain jutussa missä itse haluaisin.
Esim. jos illalla sanon miehelle, että lähtisin kaupoille (vaikka vain kiertelemään) Hänen vastaus on: " miksi turhaan emmehän me tarvitse mitään"!
Mistä te muut kotiäidit ammennatte iloa ja energiaa?
Kommentit (4)
Minulla on ollut viime aikoina juuri samanlainen olo, olen ihan liikaa neljän seinän sisällä vauvan kanssa. Helpottaa heti, kun on käynyt vaikka ruokakaupassa tms. YKSIN. Joten lähde vaikka kirjastoon, kaupungille, ihan minne vaan, tuulettumaan! Tsemppiä, tiedän tunteen oikein hyvin :)
mallia. Mies vain menee, meillä ainakin, ja ihan hyväntuulisesti minne haluaa, ei kysele lupia (eikä tarvikaan) eikä jää neljän seinän sisään laiskuuttaan. Minä yritän ottaa oppia.
Nyt ap reippaasti vaatimaan sitä kuuluisaa omaa aikaa! Pistä vaikka paperille mistä ilostuisit, mikä sinua virkistäisi ja mistä ammentaisit voimaa??? Ja sitten vaan toteuttamaan niitä. Jos se on ulkoilu -mene ulos kävelylle. Jos se on shoppailu, painu kaupungille hypistelemään -ostaahan ei tarvitse mutta ihmisten seassa pyöriminen helpottaa.
Itse olen ollut kotona jo 5vuotta ja lapsia on kolme. Olisin seonnut jo monta kertaa ilman itsekseen tehtyjä kauppareissuja, ystävän kanssa syömässä käymistä ja omaa rakasta harrastusta. ja parisuhde olisi totaalisen kuralla ilman noin kerran kuussa vietettävää laatuaikaa miehen kanssa.
Tsemp, ansaitset parempaa ja lapsi ansaitsee jaksavan, pirteän äidin.
Ei kannata jäädä kotia olemaan, vaan vähän piristää itseään ja lähteä ulos! Sanot miehellesi, että ei tarvita mitään ei, mutta minä tarvitsen päästä vähän ulos.
Itse olen yhden lapsen kanssa päivät kotosalla ja käyn aina tilanteen tullen ystävien kanssa kaupungilla tai sitten vain saunassa mieheni kanssa ja jätämme pikkuisen äidilleni hoitoon.
Ei sitä kannata kotia kyhnöttämään jäädä tai todellakin masentuu!! Tsemppiä oikein paljon ja vaikka korkkarit jalkaan, hienot vaatteet päälle ja kaupungille ikkunoita ihastelemaan :D