Miksi te si-rokotevastustajat selittelette ja puolustelette ratkaisuanne koko ajan?
Onko epävarma olo vai mistä kiikastaa?
Antakaa jo olla! En minäkään selittele omaa ratkaisuani, vaan uskon tehneeni hyvän valinnan (otin siis rokotteen).
Kommentit (7)
te rokotuksen puolestapuhujat tenttaatte jatkuvasti rokotuksen vääliinjättäneitä? Varmaan 5 aihetta päivässä "ette rakasta lastanne", "ihanko todella ette ota rokotetta", "lapsen heitteillejättöä" jne. Metsä vastaa kun sinne huudetaan. Älkää tehkö noita aloituksia, jos niihin ei saa vastata. Ja ei, en koe tarvetta selitellä ratkaisuani.
Te jotka otatte rokotteen niin annatteko lapsenne muutenkin kaikenlaisiin kokeiluihin? Itse en ole antanut lapsilleni mitään rokotetta mitä ei olisi testattu ja turvalliseksi havaittu!!
Miksi sitten antaisin tällaisen rokotteen, josta ei ole juurikaan mitään hyötyä?
Rokote antaa 30-70% suojan ja vasta kahden viikon päästä, eli meillä se tarkoittaisi aikaisintaan joulun aikaan olisi suoja voimassa (sillä noin 50% todennäköisyydellä..)
Ko. tauti on jo pyyhkäissyt meidän perheen suht todennäköisesti muutenkin ohi, eikä ollut vaarallinen. Toki kova kuume ja kipuja mutta so what?
Riskiryhmät ymmärrän, ne on eri asia.
Mutt asiis kysymys, annatteko lapsenne koekaniiniksi vaikka johonkin uuteen rokotteeseen?
Minä en anna.
Mutt asiis kysymys, annatteko lapsenne koekaniiniksi vaikka johonkin uuteen rokotteeseen? Minä en anna.
Jälkikäteen selvisi, että hän oli lumerokotetta saaneessa ryhmässä. Ei siis tullut suojaa rokotteesta, mutta ei kyllä tautiakaan. :)
lähinnä yritän ainakin itse jos joku vielä haluaisi kääntää päätään tässä kannassa ennenkuin on liian myöhäistä eli ovat ottaneet rokotteen.
Ihan pelottaa näiden rokotteen ottajien puolesta katsos..
Tottakai, kun on vakavasta sairaudesta kyse. Silti mieluummin jätän laittamatta näitä myrkkyjä läheisiini.
lähinnä yritän ainakin itse jos joku vielä haluaisi kääntää päätään tässä kannassa ennenkuin on liian myöhäistä eli ovat ottaneet rokotteen. Ihan pelottaa näiden rokotteen ottajien puolesta katsos..
miksi se sua haittaa jos ihmiset keuhkoaa täällä tästä samasta rakkaasta aiheesta? mua ainakin auttaa aina kun näen ylihysteeriset otsikot eli valinta oli minun ja meistä ketään ei rokotettu. ei sitä tarvitse selitellä tai puolustella. se tosin on totta että ääneen sitä ei juuri kannata tietyissä piireissä sanoa;)