Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itseruskettavista voiteista, kuka vielä muistaa kesää?

Vierailija
16.11.2009 |

Pitäisi löytää itseruskettavaa voidetta. Osaisiko joku neuvoa hyvän, jonka värisävy ei ole liian voimakas eikä liian keltaisen ruskea?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loreal Sublime Bronze geeli ja Garnier se spraysuihke (tummempi sävy). Tulee 'oikean rusketuksen näköinen', kannattaa vaan olla tarkkana levityksen kanssa ettei tule ikäviä rajoja jokapaikkaan.

Huonoimman lopputuloksen olen aina saanut niillä ruskettavilla päivävoiteilla (esim Dove ja Nivea ym), jotka lupaa kevyttä päivetystä... niillä on tullut vaan keltaiseksi.

Jos haluaa satsata enemmän rahaa, suosittelen suihkurusketusta tai ostamaan esim St. Tropezin itseruskettavaa (tulee tosi syvä ja aidon rusketuksen näköinen väri).

Vierailija
2/7 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doven päivettävä kosteusvoide, elivon päivettävä kosteusvoide(apteekista?).. itse olen käyttänyt pelkkiä päivettäviä ja talvella sekin on ihan riittävästi :)tietenkin aina riippuu ihon omasta sävystä. joillain iho muuttuu keltaiseksi ihan kaikista voiteista, merkistä ja sävystä riippumatta... mutta nuo on minulla toimineet tosi hyvin jo useamman vuoden.. eikä päivettävien voiteiden käytössä tarvitse huolehtia raidoista yms kun levittyvät todella hyvin ja asteittain ruskettavat kun joka päivä laittaa esim, suihkun jälkeen. ja tietenkin ovat samalla kosteusvoiteita :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se toimi kintuissa ihan hyvin. Ehkä riippuu omista väreistä myös, miksi se sitten muodostuu.

Vierailija
4/7 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ihan luonnonrusketuskin muodostuu sellaiseksi kullanruskeaksi, joten Dove ei ehkä vaan juuri mun pigmentille sitten käy :)

Vierailija
5/7 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä saa HETI juhlia varten upean ja juuri sen värisen rusketuksen kuin itse haluaa, ja se lähtee myös pois pesemällä aikä muutu kuluessaan laikukkaaksi kuten nuo itseruskettavat voiteet tekevät.Kastanjavedellä on myös helppo peittää rumia rusketusrajoja tai paikkailla juuri itsestäänruskettavien jättämiä laikkuja.

Vierailija
6/7 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin juuri Dovea ja se teki keltaisen sävyn. Ilmeisesti ihon sävy vaikuttaa lopputulokseen. Onkohan kukaan kokeillut Avenea, jota kehuttiin jossakin testissä?

Vierailija
7/7 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kastanjavettä saa? paljonko maksaa? :)

3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi