Miten karppaajien lapset harrastaa?
Tällä palstalla pyörii aika paljon niitä, jotka syövät hyvin/mahdollisimman vähän hiilihydraatteja ja kertovat soveltavansa tätä ruokavaliota myös lapsiinsa. Ei siinä mitään, jokainen tyylillään, kunhan kaikki voivat hyvin.
Olen kuitenkin miettinyt, mitä karppaajat lapsineen harrastavat? Jos perheessä sattuu olemaan lapsia, jotka harrastavat jotain melko rankkaa kestoliikuntaa (juoksu, jalkapallo, hiihto, uinti jne) tai äiti hurahtaakin lenkkeilyyn, poiketaanko sitten vain tämän perheenjäsenen kohdalla ruokavaliosta ja keitelläänkö puurot?
Kommentit (45)
karppaajat hehkuttavat kuiinka ovat laihtuneet 10kg parissa kuukaudessa vaikka eivät ole liikkuneet yhtään... Tilastollsesti käy sevästi ilmi, että karppaajat harvoin viitsivät itseään liikuttaa... Löhötään vaan sohvalla partaäijää ja pekonia mutustelemassa. Miten silloin voi tietää pystyisikö lenkkeilemään vai ei. Kuvitellahan (ja nettiin kirjoittaa) toki voi vaikka mitä...
Jos sinulla ei toiminut (eli et vain osannut syödä oikein), niin muillakaan ei toimi?
vain virallisterveellisten suositusten mukaan niin plajon on vielä vajausta :)
C ja D piristää reippaasti kunn iitä syö niin paljon kun oikeasti kroppa tarvisi eli monikymmenkertaiset määrät suosituksiin verrattuna....
No en ole. Sen sijaan olen väittänyt että minulla se ei toimi, toisin kuin lähes kaikki karppaajat täällä väittävät. Eli he tässä ovat lukkiutuneita koska luulevat että karppaus on ratkaisu kaikille ja kaikkeen
T:nro 6
Jos sinulla ei toiminut (eli et vain osannut syödä oikein), niin muillakaan ei toimi?
juuri kirjoitin että olen kokeillut eikä toiminut, joten en pitäisi itseäni ennakkoluuloisena tai ahdasmielisenä. Karppiruokavaliolla en tosiaan jaksanut lenkkeillä, pelata sulkapalloa, luistella tms. Heti oli puhti poissa ja pyörrytti sekä heikotti T:nro 6
Meillä äiti on hurahtanut juoksuun, lapsi pelaa futista ja iskä myös. Ei ole vaikuttanut ruokavalioon... Puuroja ei keitellä, ei edes puolimaratonia varten. Hassua, miten lukossa joidenkin ajatukset ovat.
Esim. tämä joka väitti ettei itse jaksanut karpatessaan liikkua, voi myös valehdella. Älä siis rupea syyttelemään osaa valehtelijoiksi, kaikki voivat sitä tehdä.
Kuvitellahan (ja nettiin kirjoittaa) toki voi vaikka mitä...
vitamiineja otan myös purkista, mutta kasviksista yms. saan niitä reilusti ja sain silloinkin. Samoin muita hivenaineita yms. sain taatusti tarpeeksi, sekä rasvaakin
T: nro6