Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän täällä seuraavaks arvostellaan, ensin virikeäitejä, nyt

Vierailija
16.11.2009 |

työssäkäyviä, jotka vie alle 1v hoitoon. Huoh, miten te jaksatte? Ja jos kysyttäis suvaitsevaisuudesta niin varmasti monet väittäis olevansa erittäin suvaitsevaisia ja silti heti kun mahdollista yleistetään ja sanotaan, että taloudelliset syyt viedä pieni hoitoon on tekosyy jne. Herätkää jo tähän päivään ja elämään, asiat eivät ole niin musta-valkoisia kun kuvittelette eikä kaikilla ole sitä rikasta ukkoa elättämässä tai säästöjä joiden turvin olla kotona pitkään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten saa nauraa näille mielipiteille.=)

"kyllä minä olen suvaitsevainen ihminen. Naapurin yh:takin olen monesti valistanut hänen vääristä tavoistaan. Ei vain osaa raukka neuvojani ottaa vastaan."

"On se kyllä kun minä niin ystävällisesti vain neuvoin että ei ole lapselle hyväksi tuo pulloruokinta niin otti herneet nenäänsä. Sitä se on kun lapset leikkii aikuisia."

Tälläisiä nää yleisimmät jutut on.

Hauskoja tätejä. =D

Vierailija
2/8 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä av-mammat eivät osaa olla suvaitsevaisia ja heidän mielestä ainoa oikea tapa on se miten he itse toimivat ja jos se sattuu olemaan eri niin olet huono vanhempi et osaa suunnitella elämääsi jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuorotellen. Sikanuha -kekustelu on vähän laantunut niin oli hyvä välillä jauhaa tuosta päivähoitoon viemisestä. Ensiviikolla ehkä sitä virikeäiti -jauhantaa tai jotain kivaa jatkisprovotarinaa..

Vierailija
4/8 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapea visio, rajoittuneisuus, sisäänpäinsuuntautuneisuus ja erilaisuuden suvaitsemattomuus kielii mielestäni yleissivistyksen puutteesta (tai lue älykkyyden).

Vierailija
5/8 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kyllä arvostellaan ihan kaikkea, aiheet muuttuu aika ajoin. Millon puolustetaan imetystä, millon ollaan sitä mieltä, että vauvan tahtinen imetys ei ole ok, vaikka se ei äitiä haittaisi ja että imetysväli 2h on liian lyhyt jne. Välillä on ihan ok antaa 2kk vauvalle velliä, näitähän riittää loputtomiin ja tuntuu kaiken lisäksi, että mielipiteet vaihtuu aika ajoin. Pari vuotta täällä satunnaisesti palstaillut ja täällä ei kyllä suvaitsevaisuutta tunneta tai tiedetä edes mitä se tarkoittaa.

Vierailija
6/8 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oikeasti haluaa tietää jostain asiasta tai jos on oikeasti epävarma esim. imetyksestä, päivähoidosta, kestovaipoista, oman lapsen nimestä, siitä saako äiti tuntea väsyä ja kiukkua...

Kaikki "suvaitsevaiset" av-mammat antaa kyllä sellastakin palautetta, että huh huh.

Pitää vaan olla onnellinen, että itsellä on lähipiirissä sellaista tukiverkkoa, jolta uskaltaa kysyä ja jolle uskaltaa kertoa asioista rehellisesti ilman että heiltä tulee syyllistämistä.

t. 1-vuotiaan päivähoidossa olevan lapsen äiti, jonka elämä ei ole lapsen saannin jälkeen ollut pelkkää ruusuilla tanssimista.

Vierailija
7/8 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oikeasti haluaa tietää jostain asiasta tai jos on oikeasti epävarma esim. imetyksestä, päivähoidosta, kestovaipoista, oman lapsen nimestä, siitä saako äiti tuntea väsyä ja kiukkua...

Kaikki "suvaitsevaiset" av-mammat antaa kyllä sellastakin palautetta, että huh huh.

Pitää vaan olla onnellinen, että itsellä on lähipiirissä sellaista tukiverkkoa, jolta uskaltaa kysyä ja jolle uskaltaa kertoa asioista rehellisesti ilman että heiltä tulee syyllistämistä.

t. 1-vuotiaan päivähoidossa olevan lapsen äiti, jonka elämä ei ole lapsen saannin jälkeen ollut pelkkää ruusuilla tanssimista.

Mistähän löytyisi sellainen mukava, sivistynyt keskustelupalsta? Sinne voisimme mennä me, joilla ei ole tarvetta jatkuvaan haukkumiseen ja toisten valintojen mollaamiseen.

Vierailija
8/8 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin aina välillä, miltä ne toisten palstailijoiden mollaajat näyttävät oikeasti, kuka kaupassa vastaantulijoista voisi olla sellainen, onko minun kavereissani kenties sellaisia, jotka ajattelevat minusta kauheita, mutta sanovat ihan erilaisia sanoja suustansa. Siis eihän tällaista "äiti on äidille susi" asettelua ole IRL. Miksei niitä asioita voi sitten sanoa ihan suoraan kasvojen kanssa naapurin äidille? Onko siinä jotain menetettävää? Mitä tekee maineella, jos elämän sisältö on toisten kyttääminen ja arvosteleminen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä