Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

melba!

Vierailija
15.11.2009 |

miks käytte lohjalla ostamassa ruuat jos ootte rokotettuja?

ja mikä sairaus sulla on?

sori utelua :D oot mysteeri.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meidät on rokotettu, mutta ei ole vielä rokotussuojat päällä, töissä olen kyllä käynyt, mutta pojat ei päiväkodissa/koulussa. Lohjalla käydään muutenkin, joten sama on käydä siellä kaupassa, miksi mennä Espoon kauppoihin, täällä epidemia ihan älytön. Niin ja mulla on astma. Nyt ollut suht ok, mut viime keväänä oli tosi paha 4kk.

Vierailija
2/9 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no toivottavasti ette sit sairastu nyt. ja onha toi iha järkevää välttää riskiryhmäläisenä taudinpesäkkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, meillä vielä muutto ke ja jos vanha koti ei ole alkavalla viikolla tyhjä, niin ollaan 4000 euroa köyhempiä, joten nyt ei olisi aikaa sairastua ;-)

Tautitartuntoja on kyllä täällä vähän joka puolella, joten riski saada tauti on.

Vierailija
4/9 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen neljättä kertaa tällä palstalla ja aina sinun nimimerkkisi pyörii joka ketjussa. Ihan mielenkiinnosta kysyn, että oletko yh vai huonossa suhteessa? Onko sinulla lainkaan oikeita "ihmisystäviä"? Mikä saa sinut addiktoitumaan tähän palstaan niin pahasti, että suurimman osan ajastasi vietät täällä? jotenkin tulee vaan sääli... Hyvää yötä.

Vierailija
5/9 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen neljättä kertaa tällä palstalla ja aina sinun nimimerkkisi pyörii joka ketjussa. Ihan mielenkiinnosta kysyn, että oletko yh vai huonossa suhteessa? Onko sinulla lainkaan oikeita "ihmisystäviä"? Mikä saa sinut addiktoitumaan tähän palstaan niin pahasti, että suurimman osan ajastasi vietät täällä? jotenkin tulee vaan sääli... Hyvää yötä.

Vierailija
6/9 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi #5 ei ollu multa :O

-ap

Vierailija
7/9 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yh enkä huonossa suhteessa. On minulla ystäviäkin. Olen roikkunut täällä 10 vuotta ja ihan muutakin elämää on kuitenkin ;-)

Hyvää yötä sinullekin.

Vierailija
8/9 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeiset 9 vuotta, mutten ole koskaan tuntenut tarvetta luoda nikkia ja silla tavalla hakea huomiota, koska sitahan se juuri on tarve saada huomiota.

Muissa keskusteluissa tietenkin kirjoitan nikilla koska se niihin vaaditaan.

Mika oli melba sinun paatoksesi nikin luomiseen, miksi ET halunnut olla vain "vierailija"?

Vierailija
9/9 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kirjoittelin tosi paljon sellaisella ruoka-lastentarvikepalstalla ja sitten kun sinne piti kirjautua, niin tuli kirjauduttua. En jaksanut joka kerta kirjautua ulos aihe vapaalle tullessani ja kirjautua taas sisään kun menin sinne. Ajan myötä vaan tapa jäi päälle, että kirjoitan nimimerkillä. Ei ole mitään erityistä huomionhakua. Nimimerkillä kirjoittaminen tuo omat hyvät puolet (joihinkin ihmisiin olen tutustunut tämänkin palstan ansiosta) ja toisaalta omat huonot puolet. Huono puoli on se, että nikilliset saa aina ajoittain lokaa niskaan, mutta olen kyllä aika teflon sellaisen suhteen ja en lähde itse mukaan ilkeyksiin.

Ja noille parille muulle, että kiva kuulla, kun joku tykkää. Olen varmaan sellainen persoona, joka jakaa tunteita.