Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuukautisten aikana vuodottomia päiviä? Onko ollut kenelläkään??

Vierailija
15.11.2009 |

Eli avasin jo tuossa toisen ketjun jossa pähkäilin, kun tuntui, että menkat tulee kahden viikon välein.. runsaat edelliset menkat loppuivat kuin seinään ilman "loppuvuoteluja" ja nyt tuntuu, että vuoto jatkuis, samat vai eri menkat?! Ei tajuu.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut jo teinistä asti. Ensin on eka päivä pientä vuotoa, sitten tulee kunnon vuoto (joka kyllä vaihtelee kuukausittain), sitten saattaa tulla yksi välipäivä ilman vuotoa ja sitten illalla/yöllä vuoto alkaa taas ja kestää pari päivää.

Mä en tiedä mistä tuo johtuu.

Vierailija
2/4 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut jo teinistä asti. Ensin on eka päivä pientä vuotoa, sitten tulee kunnon vuoto (joka kyllä vaihtelee kuukausittain), sitten saattaa tulla yksi välipäivä ilman vuotoa ja sitten illalla/yöllä vuoto alkaa taas ja kestää pari päivää. Mä en tiedä mistä tuo johtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut jo teinistä asti. Ensin on eka päivä pientä vuotoa, sitten tulee kunnon vuoto (joka kyllä vaihtelee kuukausittain), sitten saattaa tulla yksi välipäivä ilman vuotoa ja sitten illalla/yöllä vuoto alkaa taas ja kestää pari päivää.

Mä en tiedä mistä tuo johtuu.

Minulla on ollut muutaman kuukauden nyt näin. Yhteensä kestävät ehkä 7 pv, jos se välipäiväkin lasketaan.

Vierailija
4/4 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ap, jolla sterilisaatio ja vuoto on todella outoa.