Kaverit vetivät pulkkaa auton perässä - 17-vuotias kuoli
Kommentit (16)
Duudsonit pitäisi laittaa esityskieltoon!
Vittu että mä en jaksa näitä valopäiden tempauksia, joista sitten itketään ja surraan, ikään kuin olisi oikeasti käynyt onnettomuus. Ei tuo ole mikään onnettomuus, tuo on vitunmoista tyhmyyttä.
itse en ole koskaan duudsoneita katsonut.
itse en ole koskaan duudsoneita katsonut.
Valopäät katsovat toisten valopäiden temppuja niin mitä voi odottaa?
no kaikille ei kauhalla riitä se on selvää....
siinä sit ihmettelee koko loppuelämän, että heitti kaverin kyydistä seinää päin ja siihen nitkahti...
tosin noilla geeneillä ei ehkä kauaa ehdi ihmettelemään...
Vittu että mä en jaksa näitä valopäiden tempauksia, joista sitten itketään ja surraan, ikään kuin olisi oikeasti käynyt onnettomuus. Ei tuo ole mikään onnettomuus, tuo on vitunmoista tyhmyyttä.
Eikö sitten saisi itkeä ja surra, kun ei ole muka onnettomuus kyseessä? Onnettomuushan se on ja sillä selvä. Tyhmäähän tuo on, mutta olet aika inhottava sanoissasi.
Itsekin nuorempana tuota harrastanut,enkä tiennyt silloin mitään duudsoneista. Eli voi tuon keksiä ilman niitäkin.
Meillä oli vain silloin hyvä tuuri ettei mitään tapahtunut, sitä kun ei silloin itsesuojelu vaistoa näemmä omistanut.
Itsekin nuorempana tuota harrastanut,enkä tiennyt silloin mitään duudsoneista. Eli voi tuon keksiä ilman niitäkin.
Meillä oli vain silloin hyvä tuuri ettei mitään tapahtunut, sitä kun ei silloin itsesuojelu vaistoa näemmä omistanut.
Itsekin nuorempana tuota harrastanut,enkä tiennyt silloin mitään duudsoneista. Eli voi tuon keksiä ilman niitäkin. Meillä oli vain silloin hyvä tuuri ettei mitään tapahtunut, sitä kun ei silloin itsesuojelu vaistoa näemmä omistanut.
nuorempana tehnyt mitään tyhmää? :) Etkö edes puissa kiipeillyt? Voihan sitä sieltäkin tippua ja taittaa niskansa!
eikä 70-luvulla ainakaan Duudsoneista tarvinnut ottaa mallia. Broidit veti mua pulkassa mopon perässä, teki sekin kipeää kun lensi tienpientareelle. Nukenvaunut hajosi jo ennen kuin päästiin kunnon vauhtiin...
Ihan aidosti voin olla pahoillani noiden kaikkien osallisten nuorten puolesta.
niin ei tarvitsisi harjoitella temppuja itsekseen vaan ammattilaisten seurassa turvallisissa olosuhteissa.
Sääli siinäkin meni hyvä stunttimies hukkaan puutteellisen ammattitaidon takia..
Duudsoneita/jackassia/dirty schansesia porukka on keksinyt yhtä älyvapaita tempauksia.
On ollut piekkarihippasta, puissa kiipeilyä ja vaikka "kuka hyppää lähimmäksi ala laituria" kisaa.
Kaikkia kokeiltu.
Se nyt vain on helppo syyttää kaikkea muuta kuin omaa päätään.
miksi Suomessa syntyy poikavauvoja 51,1 prosenttia.