Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummilapseni äidin käytös

Vierailija
14.11.2009 |

Minä en enää jaksa muistaa lasta mitenkään, koska kummilapsen äidin käytös on niin törkeää!

En nyt jaksa tähän selostaa kaikkia yksityiskohtia, mutta jo ennen kummilapsen syntymää tämä äiti (sukulaiseni) käyttäytyi minua kohtaan usein todella törkeästi. Silti suostuin kummiksi, kun jotenkin ajattelin ettei siitä voi kieltäytyäkään ja ehkä lapsellisesti ajattelin, että hän vihdoin lapsen myötä alkaisi käyttäytymään.

Mutta ei, edelleen vain itseään täynnä eikä ajattele toisia tippaakaan.

No olen kaikesta huolimatta koittanut pitää jotain yhteyttä lapseen, koska eihän se hänen vikansa ole. Lapsi on pieni, joten olen viestittänyt äidille usein jos voisin tulla käymään. Koskaan hänelle ei sovi, eikä myöskään sitten koskaan kutsu minua uudelleen parempaan aikaan. Ainoastaan synttäriksi kutsuu lahjan takia.

Tämä äiti ei myöskään lähes ikinä vastaa viesteihin, jotai hänelle laitan jostain muusta aiheesta. Viimeisin oli kutsu minun syntymäpäiväjuhliini. Hän ei vaivautunut edes vastaamaan ettei tule.

Nyt on mitta täynnä ja enää en lasta edes yritä muistaa / tavata. Joululahjaa ei minulta tule enää saamaan, koska jos laittaisin joulukuussakin heille viestiä ovatko kotona, niin sama vanha vastaus tulisi kuitenkin. (paitsi jos ilmottaisin, että olen lahjaa tuomassa...)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta ajatella kuin täytyy olla jotain pahasti vialla yläkerrassa tuollaisella ihmisellä :(

Harmittaa sekä sinun että lapsen puolesta, ei ole kuitenkaan lapsen vika, että äiti käyttäytyy noin.

Ehkä myöhemmin löytyy syy moiselle käytökselle...

Vierailija
2/2 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mahdollista että äidillä olisi jotakin mielenterveysongelmaa tms. minkä takia ei jaksa sosiaalisia kontakteja?

Vaikutat hyvältä kummilta, lapsi menettää paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla