Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi ei osaa kirjoittaa meidän perheen sukunimeä

Vierailija
14.11.2009 |

Naimisissa ollaan oltu 13 vuotta ja vieläkään anoppi ei osaa kirjoittaa meidän sukunimeä.

En ole vihainen enkä loukkaantunut, kunhan halusin huvittuneena jakaa tämä tärkeän tiedon kanssanne :-) Anoppini nyt vaan on sellainen hömpsykkä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun nimesi? Ja erityisen vaikea? Olin kerran avoliitossa saksalaisen sukunimen omaavan suomalaisen miehen kanssa, ei se moneltakaan mennyt oikein.

Vierailija
2/7 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se mitään hepreaa ole :-)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis hassua, jos anoppi ei oman poikansa sukunimeä osais kirjoittaa.

No ei se mitään.. mun miehellä on kans vaikeaa hahmottaa ulkomaalaisia nimiä (ruotsi on ihan tarpeeksi ulkomaalainen..) ja tuttavansa Törnroosin numeroa kerran etsin hänen puhelimestaan... No ei meinannu osua, kun se oli tallennettu Stöönruus. =0)

Vierailija
4/7 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ilmeisesti jotenkin vaikea nimi kirjoittaa.

Mun anoppi tuskin osaa kirjoittaa mun nimeäni, hän on kreikkalainen. Mutta mitä väliä sillä on? Älä ota niin vakavasti! =)

Vierailija
5/7 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei osaa kirjoittaa mieheni/lapsemme sukunimeä. Ei tarkoita sillä mitään pahaa mutta kielitaidottomalle se ei vain ole niin helppoa.

Ja muustakin väestöstä suurin osa vähintäänkin ääntää tuon nimen väärin - kirjoittaminenkaan ei tahdo onnistua millään. Mies aikanaan ällistyi kun minä osasin sen kertalaakista lausua oikein. :)

Vierailija
6/7 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta 35 vuotta olen tätä nimeä kantanut. Ymmärrän, että kirjoittaminen ei ole hänen vahvin alueensa, ei ole ollut mahdollisuutta juuri olla koulussa.

Vierailija
7/7 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkapa Zysckovitcz, niin älä huoli. Ihan normaalia anopilta - ja muiltakin - ettei nimen kirjoitus onnistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä