Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko samoissa mitoissa kuin 10 vuotta sitten?

Vierailija
13.11.2009 |

Tuossa Geena-ketjussa useat puolustivat naisen muodonmuutosta sillä, että "ennen" kuva on otettu kymmenen vuotta aikaisemmin ja kuka tahansa kerää kiloja tuossa ajassa. Mutta onko näin? Minä ainakin olen jopa pari kiloa hoikempi nyt kolmekymppisenä kuin parikymppisenä. BMI on 20.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuoden takaisista mitoista.

Vierailija
2/38 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli joo painoa on. Kehon muotokin on muuttunut vuosien saatossa kurvikkaammaksi. Välillä olin hoikempi (2006) kuin v 1999, mutta kun ei jaksa syödä terveellisesti koko aika. Jos saisin 10 kg pois olisin erittäin tyytyväinen. Imetän vielä joten se siitä laihdutuksesta. Ikää 37.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan viitisen kiloa enemmän mutta olen ihan sopiva. Synnytin neljä kuukautta sitten kolmannen lapsen. Elämäni parhaassa kunnossa olen ollut toisen lapsen ollessa neljävuotias.

Vierailija
4/38 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin silloin 51 kiloa ja nyt painan 53,5 kg. Mulla on projektina pudottaa puolitoista kiloa. 52 olis mun mielestä oikein hyvä. Imettäessä näyttää kyllä hyvin lähtevän, vaikka ei mitään teekään.

Vierailija
5/38 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan noudatan vhh:ta. BMI 19

Vierailija
6/38 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vuosi sitten olisin vastannut joo. Olin kyllä jopa muutaman kilon kevyempi.

Nyt en ole palautunut raskauden jäljiltä, en siis ole saanut itseäni niskasta kiinni.

Vierailija
7/38 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v sitten olin urheilulukiossa ja tosi timmissä kunnossa ahkeran treenaamisen ansiosta. kiloja kertynyt urheilun lopettamisen jälkeen varmaan 20 ja nyt raskauden ja imettämisen aikana vielä hieman lisää. oikein hävettää, mihin kuntoon sitä on itsensä päästänyt...

Vierailija
8/38 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulla on muutama perusklassinen mekko (esim. ns. pikkumusta), joka on lähes 20 vuotta vanha, mutta niin harvoin käytetty, ettei ole varmaan pesty kuin ihan muutaman kerran. Joten toimii yhä kerta kerran jälkeen ja saa kehuja, koska on laadukas ja täydellisen istuva:)

Vierailija
9/38 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsotaan. Nyt, kun mietin ruumiin rakennettani, niin yhden lapsen jälkeen olen selkeästi vyötäröltä leveämpi..tosin taitaa johtua ihan muusta kuin lapsesta :D

Vierailija
10/38 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää nyt 34, ja painoa on kymmenisen kiloa enemmän. Olen liian lihava ja ruma. :(

Vierailija
11/38 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 10v sitten 14-vuotias leveäharteinen, tissitön ja lantioton kilpauimari, jolla oli lihaksia ja nosti penkistä 60 kg. Painoin tuolloin 56kg.

Tänä päivänä mä olen 24-vuotias kahden lapsen kotiäiti, jolla on järkyttävät tissit (kooltaan, kiitos imetyksen), edelleen suht leveät hartiat mutta hartioita leveämpi lantio. Lihakset eivät nyt sentään kokonaan ole surkastuneet, ainakin mikäli hiljattain tehtyyn kuntotestiin on luottaminen (tuloksen mukaan mä olen ihan keskivertoihmisen kunnossa). Paino on nyt 52kg, tosin tuossa ennen toisen lapsen syntymää paino käväisi 46kg:ssa. Painoindeksejä en muista ulkoa, mutta sekä tuo 56kg että 52kg ovat mulla normaalipainon rajoissa, 46kg alipainon puolella.

En siis oikeastaan taida olla enää samoissa mitoissa, kuin kymmenen vuotta sitten. Tosin mä itse tykkään näistä mitoista enemmän kuin noista kymmenen vuoden takaisista.

Vierailija
12/38 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin nykyisessä työpaikassani 10 vuotta sitten. Kun menin töihin 10-vuotispäivänä, puin päälle saman kotelomekon kuin 10 vuotta sitten. Hyvin mahtui. Olen kylläkn tällä välillä ollut noin 9 kiloa paksumpikin, eikä tämä nykyinen olomuotoni todellakaan ole vahinko, vaan kovan ja pitkäaikaisen (2 vuotta) työn tulos.

Vierailija
13/38 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v ja 34kg,pituutta mulla 160cm.Tänä päivänä olen kolmen lapsen äiti ja 50kg,hyvä näin :)

Vierailija
14/38 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmana ole samoissa mitoissa nyt mitä olin 10v sitten

nyt olen 28vuotias ja painoa hiukan vajaa 69kg ja 10v sitten olin varmaan...valehtelematta ainakin 15kg hoikempi.

Vierailija
15/38 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 30v ja kolmen lapsen äiti ja mitat on 167cm ja 58kg ja sitä ne olivat 10 vuotta sittenkin.

Mutta siinä mielessä ei, koska kroppani on kyllä tosi erilainen mitä silloin.

Vierailija
16/38 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevyempi, mutta BMI on nyt 21,1 joten en valita :)

Vierailija
17/38 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luulen että painan n. 3 kg enemmän.

tosin sen jälkeen tullutkin vielä 2 lasta lisää (joita siis nyt yht. 4)

Vierailija
18/38 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolentoista kilon laihdutusprojekti!!

* Huutaa, raivoaa ja mylvii *

Painoin silloin 51 kiloa ja nyt painan 53,5 kg. Mulla on projektina pudottaa puolitoista kiloa. 52 olis mun mielestä oikein hyvä. Imettäessä näyttää kyllä hyvin lähtevän, vaikka ei mitään teekään.

Vierailija
19/38 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolentoista kilon laihdutusprojekti!! * Huutaa, raivoaa ja mylvii *

Mulle riittäis tohon, että kävisin p*skalla.

Vierailija
20/38 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI pysynyt suunnilleen samoissa mutta nyt olen selkeästi kiinteämpi kuin 10 vuotta sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän